خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

مدافع تیم ملی آلمان تأکید کرد تیم ملی کشورش با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد توانایی قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را دارد.


فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در گفت‌و‌گو با روزنامه انگلیسی زبان «تایمز آف ایندیا» در خصوص رویارویی مجدد با مهاجم پرتغالی رئال مادرید گفت: پرتغال نیز مانند آلمان به مرحله نیمه نهایی یورو 2012 رسید و کریستیانو رونالدو نمایش سطح بالایی در آن رقابت‌ها از خود ارائه داد. پرتغال با وجود کریس تیم خیلی بهتری است و این شانس را دارد که با او به مراحل بالای جام جهانی هم راه پیدا کند. از آنجایی که آلمان هم تیم خیلی خوبی است ما هم امیدواریم که تا مراحل بالای این تورنمنت پیشروی کنیم.

تیم فوتبال رئال مادرید با دو گل کریستیانو رونالدو موفق شد در در دو دیدار رفت‌و‌برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5 بر صفر بر بایرن مونیخ غلبه کند و به فینال این رقابت‌ها که قرار است امشب (شنبه) در ورزشگاه دالوژ پرتغال برگزار شود راه یابد و حریف اتلتیکومادرید شود. ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به همراه تیم ملی پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل بار دیگر با ستارگان بایرن مونیخ که در تیم ملی آلمان عضویت دارند، مصاف خواهد کرد.

مدافع - هافبک بایرن مونیخ تصریح کرد: آلمان سابقه خوبی از بازی در رقابت‌های جام جهانی دارد. ما بیشتر از هر کشور دیگری به جمع چهار تیم پایانی این تورنمنت رسیده‌ایم. ما همیشه در جام جهانی خوب بازی کرده‌ایم. بازیکنان ما این توانایی را دارند تا قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شوند و برای رسیدن به این هدف هر کاری که از دست‌مان بربیاید انجام خواهیم داد.

تیم ملی آلمان در گروه G جام جهانی 2014 با تیم‌های پرتغال، آمریکا و غنا همگروه است.
  • محمد حسینی

عرفان خبر

نظرات  (۱)

  • محسن شیر جنگ
  • سلام جالب بود امیدوارم موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی