خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

ونگر: نیجریه به عنوان تیم دوم صعود می‌کند

سرمربی تیم آرسنال معتقد است که نیجریه به عنوان تیم دوم گروه F در رقابت‌های جام‌جهانی صعود خواهد کرد.


آرسن ونگر معتقد است که نیجریه کشوری است که به همراه آرژانتین از گروه F در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل صعود خواهد کرد.

به نل از فارس، سرمربی فرانسوی توضیح داد که انتخاب نیجریه از سوی وی برای صعود به همراه آرژانتین و حذف ایران و بوسنی در مرحله گروهی بر اساس چیزی است که او آن را «روحیه تیمی واقعا خوب» قهرمان آفریقا می‌داند.

ونگر همچنین شخصیت هجومی آرژانتین را نقطه قوت این تیم عنوان کرد. وی به هر حال نگرانی خود را از اینکه تیم الخاندرو سابلا نتواند تعادل خوبی میان دفاع و حمله برقرار کند، اعلام کرد «زیرا آرژانتین انتخاب زیادی در خط دفاعی ندارد.»

وی اظهار داشت: طبیعتا آرژانتین باید به دلیل قدرت هجومی‌اش از این گروه صعود کند. آرژانتین بازیکنان خوب بسیار زیادی در خط حمله دارد. سرمربی بودن در آرژانتین کار راحتی نیست زیرا ساختن یک تیم متعادل بدون اینکه برخی از بازیکنان را بدون حاشیه از تیم بیرون بگذارید، سخت است.

ونگر ادامه داد: آرژانتین هیگواین، مسی، آگوئرو و توز را دارد که حتی به تیم ملی هم دعوت نشد. آنها مهاجمان بسیار زیادی دارند و حفظ یک تیم متعادل بسیار سخت است. این اتفاقی است که در آفریقای جنوبی افتاد؛ با این حال به نظر می‌رسد تیم سابلا بسیار متعادل‌تر از تیم مارادونا باشد.

سرمربی آرسنال خاطرنشان کرد: آرژانتین نمی‌تواند در این جام‌جهانی عملکرد ضعیفی داشته باشد. دو حریف اصلی در آمریکای جنوبی برزیل و آرژانتین هستند. نمی‌شود که جام‌جهانی در برزیل برگزار شود و آرژانتین عملکرد ضعیفی داشته و در آن مسابقات درخشش نداشته باشد. آنها فشار بسیار زیادی به برزیل وارد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اما آیا مسی در بهترین شرایطش خواهد بود؟ امیدوارم که همین طور باشد. آیا این تیم به تعادل خوبی بین دفاع و حمله دست خواهد یافت؟ آنها انتخاب‌های زیادی در خط دفاعی ندارند. برای داشتن یک جام جهانی فوق‌العاده باید تیم فوق‌العاده‌ای از آرژانتین داشته باشیم.

ونگر گفت: نمی‌دانم کدام تیم در این گروه دوم می‌شود. فکر می‌کنم نیجریه باید به عنوان تیم دوم صعود کند. آنها در رقابت های جام ملت‌های آفریقا واقعا من را تحت تأثیر قرار دادند. به نظر می‌رسد نیجریه روحیه تیمی بسیار خوبی دارد که این برای تیم‌های آفریقایی همیشه به راحتی به دست نمی‌آید.

نیجریه در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی بیست و ششم خرداد به مصاف ایران خواهد رفت.
  • محمد حسینی

جام جهانی

عرفان خبر

ونگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی