خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

قلعه‌نویی نمی‌خواست بماند لیست نمی‌داد

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر قلعه‌نویی نمی‌خواست در استقلال بماند به باشگاه لیست بازیکنانش را نمی‌داد.


کامران صاحب‌پناه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هیات مدیره جدید بیش از دو هفته است که روی کار آمده پس چرا قرارداد امیر قلعه‌نویی امضا نمی‌شود؟ گفت: من در تفکر دیگر آدم‌ها نیستم، ولی چیزی که نشان می‌دهد اینکه قلعه‌نویی لیست بازیکنان خود را به باشگاه ارائه کرده و برنامه هم داده است.

به نقل از فارس، شایعه شده که قلعه‌نویی به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که تیم کامل بسته نشود، قرارداد امضا نمی‌کند؛ رییس هیات‌مدیره استقلال در این باره گفت: درست است که قرارداد قلعه‌نویی رسما بسته نشده، ولی تا به حال برای ما سوالی به وجود نیامده چون تا دیروز حساب ما بسته بوده و قرار است اتفاقا امروز لیست بازیکنانی که با استقلال به توافق نهایی رسیدند به افشارزاده داده شود. اگر شبهه‌ای وجود داشت قلعه‌نویی به استقلال لیست نمی‌داد، چون او هوش بالایی دارد و می‌داند که چه کار می‌کند.

رییس هیات‌مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با بازیکنان این تیم تمدید قرارداد نمی‌شود و تعداد زیادی از آنها بابت این موضوع گلایه دارند؟ گفت: بازیکن از باشگاه طلب دارد و حق طبیعی‌اش است که پولش را بخواهد، ما هم به روشنی اعلام کرده‌ایم که مبلغ قرارداد اسپانسر استقلال چقدر است. با توجه به شرایط استقلال نمی‌توانیم شق‌القمر کنیم و هم بدهی انباشته‌شده را بدهیم و هم برای فصل جدید بازیکن خوب بگیریم. اینگونه کار پیش برود، به مشکل خواهیم خورد. باید با تعقل پیش برویم و طوری کار جلو برود که برای سال آینده بدهی به جا نگذاریم.

احمد صاحب‌پناه درباره اینکه ظاهرا اسپانسر استقلال در این دوره قرار است سه میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند، گفت: قرارداد ما با اسپانسر کاملا شفاف و روشن است، ولی زمان پرداختی‌ها با توافقات صورت گرفته. قرار است در فاز اول سه میلیارد تومان و در فاز بعدی هر چقدر که هست پرداخت شود تا کار جلو برود. در هر صورت اگر قرار است مشکلات حل شود، نیاز به زمان داریم و فکر می‌کنم همه جای دنیا بحث تخفیف گرفتن از بازیکنان وجود دارد و این شرایط فقط مختص استقلال نیست.

وی تاکید کرد: قطعا افشارزاده باید به فکر جذب منابع مالی دیگر هم باشد و این را هم بدانید که تنها استقلال دارای این شرایط نیست. من باشگاهی را می‌شناسم که در بهترین حالت بیش از 30 درصد به بازیکنان خود پرداخت نکرده است.

صاحب‌پناه درباره راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی مالیاتی که از سال 49 پرداخت نشده، گفت: ما دنبال راهکار هستیم که اگر بشود مالیات‌ها به صورت اقساط پرداخت شود و البته تفکرات دیگری هم وجود دارد که در مورد آن به جمع‌بندی خواهیم رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی