خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

رضایت بنتو از وضعیت کریستیانو رونالدو

سرمربی تیم ملی پرتغال از پیشرفت روند ریکاوری کاپیتان تیمش ابراز رضایت کرد تا احتمال حضور وی در بازی نخست پرتغالی‌ها در جام جهانی افزایش پیدا کند.


پائولو بنتو با ابراز رضایت از پیشرفت دوره درمان کریستیانو رونالدو، ‌وضعیت او را برای بازی در جام جهانی مثبت ارزیابی کرد.

به نقل از تسنیم، بنتوی 44 ساله با خودداری از پاسخ به این سؤال که آیا رونالدو و دو ستاره مصدوم دیگر پرتغال، رائول میرلس و په‌په در بازی دوستانه این تیم برابر ایرلند جنوبی به میدان می‌روند، گفت: من صددرصد به کادر پزشکی تیم ملی پرتغال اعتماد دارم. ما از پیشرفت رونالدو در دوره ریکاوری‌‌اش راضی هستیم. به استثنای بتو، دیگر بازیکنان تیم بدون هیچ محدودیتی تمرین می‌کنند. په‌په و رائول میرلس هم تمرین کرده‌اند.

بنتو افزود: برای من هیچ چیز مهمتر از سلامت بازیکنانم نیست. این موضوعی است که همیشه مدنظر ما بوده است و تصمیمات خود را برای تیم بر اساس آن اتخاذ می‌کنیم. مصدومیت رونالدو، میرلس و په‌په با هم فرق دارد. در این بین وضعیت رونالدو کمی متفاوت‌تر است. مشکل او احتمالاً در نتیجه مصدومیتی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای او رخ داد.

بازی نخست تیم ملی پرتغال در جام جهانی 26 خرداد برابر آلمان است و پس از آن به مصاف تیم‌‌های ملی آمریکا و غنا می‌رود.
  • محمد حسینی

نظرات  (۱)

بدون رونالدو هرگز 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی