خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

افجه‌ای: قرارداد رحمتی به زودی امضا می‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در تیم‌های پایه به جای تیم‌داری می‌خواهیم تیم‌سازی کنیم.


سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز فقط نثاری نبود چرا که او با قالیباف جلسه‌ای داشت اما دیدید که نجف‌نژاد هم به این جلسه آمد و خودتا شاهد بودید.

به نقل از فارس، وی افزود: در این جلسه درباره دو محور صحبت کردیم که اولین صحبت بحث در مورد بازیکنان جذب شده بود. همچنین 4 نفر از بازیکنان فصل قبل که با ما قراردادشان را تمدید کردند هم در موردشان صحبت کردیم. عمران‌زاده، پژمان نوری، برهانی و قاضی بازیکنانی هستند که حداقل 2 ساله با ما قرارداد بستند.

وی ادامه داد: فقط یک بازیکن دیگر مانده که آن هم به زودی نهایی می‌شود که این بازیکن مهدی رحمتی است. البته ما شهباززاده، ابراهیمی و فخرالدینی را هم گرفتیم که سهمیه لیگ‌برتری ما به حساب می‌آیند. هرچند که گروسیان و خرسندنیا دو بازیکن غیر سهمیه‌ایی ما بودند که سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بحث آکادمی این باشگاه خاطرنشان کرد: خیلی وارد جزئیات نمی‌شوم اما صحبت‌های مطرح شده درباره ساختار آکادمی بود که هنوز هم این صحبت‌ها ادامه دارد و شاید تا امشب هم این جلسه طول بکشد. درباره محل، ساختار و بودجه آن صحبت‌هایی مطرح شده که با گذشته فرق دارد و قرار است اصغر حاجی‌لو هم به این جلسه بیاید و نظراتش را اعلام کند.

افجعی در مورد قرارداد باشگاه استقلال با آل‌اشپورت گفت: در این باره بحثی نشده و باید بگویم که قبلاً هم صبحت‌هایی در این مورد شده بود و این موضوع در دست بررسی است.

وی در پایان در مورد تیم‌های پایه استقلال خاطرنشان کرد: ما بودجه خوبی برای این تیم در نظر داریم و می‌خواهیم به جای تیم‌داری، تیم‌سازی کنیم.
  • محمد حسینی

استقلال

رحمتی

عرفان خبر

نظرات  (۱)

رحمتی باید باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی