خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

افجه‌ای: پیشنهادات رحمتی تحمیلی بود

باشگاه استقلال در واکنش به جدایی مهدی رحمتی از استقلال مدعی شد که او برای ادامه حضور در این باشگاه شروط غیرحرفه‌ای داشته است.


سیدسعید افجه‌ای در خصوص حرف و حدیث‌های ایجاد شده درباره جدایی مهدی رحمتی از استقلال اظهار داشت: به نمایندگی از باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که مجموعه استقلال اجازه بازیکن‌سالاری را به هیچ بازیکنی نخواهد داد. با وجود احترامی که برای نظرات مدیران سابق استقلال قائلیم اما اجازه تعیین تکلیف برای کادر فنی و مربیان را به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: هواداران عزیز استقلال بدانند که رحمتی پیشنهادات غیرحرفه‌ای و تحمیلی به استقلال داد، شرط و شروط غیرحرفه‌ای داشت و جایگاه معلم و شاگردی را رعایت نکرد. با وجود مذاکراتی که با رحمتی داشتیم او تصمیمش را از قبل گرفته بود. در حالی که به یکباره ارتباط رحمتی با باشگاه استقلال به مدت دو ساعت آنهم یک طرفه از سوی او قطع شد، مشاهده کردیم که با تیم پیکان قرارداد بسته و عکس یادگاری گرفته است!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه کار رحمتی نشان داد که او از قبل تصمیمش را گرفته بود، تصریح کرد:‌ ای کاش رحمتی با ما صادق بود اما با این حال موضعی برابر این بازیکن نداشته و نداریم و می‌دانیم که او برای استقلال زحمت کشیده و از زحماتش نیز تشکر می‌کنیم.

افجه‌ای در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده مذاکره باشگاه استقلال با سوشا مکانی به این معنی بوده که رحمتی را نمی‌خواستند، عنوان کرد: اگر مذاکره‌ای با سایر دروازه‌بان‌ها داشته‌ایم به جهت جلوگیری از تحمیل شرایط غیرحرفه‌ای رحمتی بود. ما باید آلترناتیوی داشته باشیم که بازیکن فکر نکند جز او بازیکن دیگری نیست.

وی افزود: هواداران استقلال بدانند از این رفت‌وآمدها در باشگاه بزرگی چون استقلال زیاد اتفاق می‌افتد. نمونه‌اش ناصرحجازی، منصور رشیدی، احمدرضا عابدزاده، وحید طالب‌لو و ... بودند که به استقلال آمدند و رفتند اما چیزی که ماندگار ماند و همیشه می‌ماند نام استقلال با عقبه 60 ساله است. آنها مطمئن باشند که این رفت‌وآمدها هیچ خدشه‌ای به نام استقلال وارد نخواهد کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص برنامه این باشگاه برای جایگزینی مهدی رحمتی اظهار داشت: هواداران اطمینان داشته باشند دروازه‌بانی جذب خواهیم کرد که سابقه ملی داشته باشد. این دروازه‌بان می‌تواند از گزینه‌های داخلی یا خارجی باشد. در حال مذاکره با چند دروازه‌بان هستیم و بهترین انتخاب را خواهیم داشت. هواداران به هیچ عنوان نگران نباشند.

افجه‌ای در پایان عنوان کرد: ما قوانین حرفه‌ای و سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ را رعایت خواهیم کرد و امیدواریم که شفاف‌سازی تنها محدود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباشد.

نظرات  (۱)

رحمتی برو گم شو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی