خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ب.ظ

انتقاد رسانه های انگلیسی از عملکرد این تیم

رسانه های انگلیسی روز جمعه گزارش دادند تیم ملی فوتبال این کشور از قابلیت های لازم به منظور رقابت با بهترین تیم های جهان برخوردار نبود به همین دلیل احتمالا زودهنگام با جام جهانی وداع خواهد کرد.


تیم انگلیس شب گذشته در سائوپائولو دو بر یک از اروگوئه شکست خورد تا راه یابی این تیم به مرحله حذفی رقابت های جام جهانی برزیل به نتایج بستگی داشته باشد که تیم های دیگر گروه دی کسب می کنند.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند تیم ملی این کشور نشان داد در مواجهه با حریفی جدی نمی تواند بر فشارها غلبه کند. در دیدار مقابل اروگوئه وین رونی زننده تک گل انگلیس بود و لوئیس سوارس هر دو گل اروگوئه را در این دیدار به ثمر رساند.

شکست انگلیس مقابل اروگوئه در پی شکست دو بر یک آنها مقابل ایتالیا در مانائوس رخ داد و باقی ماندن انگلیس در جام جهانی به پیروزی ایتالیا مقابل اروگوئه و کاستاریکا و پیروزی انگلیس مقابل کاستاریکا بستگی دارد.

روزنامه دیلی میل اعلام کرد ضعف خط دفاعی تیم ملی فوتبال انگلیس سبب ناکامی آنها در جام جهانی شده است و این تیم نمی تواند بر فشارها غلبه کند.

این روزنامه نوشت:« بازیکنان انگلیسی آشفته بازی می کردند و ترسیده بودند. اگر انگلیس به مرحله بعد صعود کند به نخستین تیم در تاریخ رقابت های جام جهانی تبدیل خواهد شد باشد که هر دو دیدار نخست خود را واگذار می کند اما به مرحله بعدی راه می یابد. احتمال وقوع چنین رویدادی بسیار کم است زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد انگلیس بتواند در بازی آخر خود حتی مقابل کاستاریکا پیروز شود زیرا نمی توان بر روی خط دفاعی این تیم حساب کرد ، حتی برای پنج دقیقه.»

این روزنامه همچنین نوشت:« سوارس یک ضربه بر پیکره تیم انگلیس زد و این تیم انگلیس بود که در بیشتر زمان بازی در حال تقلا کردن بود. عملکرد آنها همانند بازی نخست مقابل ایتالیا نوسان داشت . آنها نمی توانند بر فشارها غلبه کنند. فرصت ها را از دست دادیم . خط دفاعی و دروازه بان از ابتدا عملکرد بدی داشتند.»

روزنامه سان نیز گزارش داد:« بار دیگر شکست خوردیم.»

روزنامه گاردین نیز نوشت عملکرد تیم انگلیس نوسان داشت و باعث سر افکندگی شد.

این روزنامه گزارش داد:« پس از چهار سال برنامه ریزی، همه تعهدات احساسی و همه انتظارات ، جام جهانی برای تیم انگلیس ظرف پنج روز به پایان رسید. تساوی ایتالیا مقابل کاستاریکا در روز جمعه سبب قطعی شدن حذف انگلیس از جام جهانی می شود و هاجسون به خوبی می داند این بار کسی با او همدردی نخواهد کرد.»

روزنامه تایمز گزارش داد استیون جرارد کاپیتان تیم ملی انگلیس بازیکنی شکست خورده در بازی بود و انگلیس به سبب دو اشتباه او بهای گزافی را پرداخت.

این روزنامه نوشت:« در دو بازی نخست ، تلاش های بازیکنان به سبب آشفتگی آنها در همه مناطق زمین بر باد رفت.»

روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد سوارس انگلیس را به شکستی « تحقیر آمیز» محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، ایندیپندنت گزارش داد انگلیس به سبب نداشته شرایط لازم برای یک تیم در سطح کلاس جهانی شکست خورد.

این روزنامه نوست:« انگلیس قدرت و توانایی خود را از دست داده است. امیدها کمرنگ شده است . انگلیس کشوری دارای یک فوتبال خوب است که توان مقابله با تیم های خوب را دارد اما به یک دلیل از جمع ده تیم برتر جهان خارج شد.»
  • محمد حسینی

جام جهانی

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۱)

انگلیس پرید 
آلمان درید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی