خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

آژانس توریستی طرف قرارداد فدراسیون فوتبال در آخرین اقدام بی‌برنامه خود 6 ایرانی را در برزیل برای بازگشت به ایران جا گذاشت.


پرواز کاروان تیم ملی ایران از سائوپائولو به دبی و سپس به تهران از شب گذشته آغاز شده است.

در این سفر به تهران دنیل داوری، اشکان دژاگه، استوین بیت آشور حضور ندارند اما کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی همراه ملی پوشان در این پرواز حضور دارد. کاروان تیم ملی ساعت 3 صبح شنبه وارد تهران می شوند.

اما یکی از نکات قابل توجه آخرین شاهکاری است که آژانس طرف قرارداد فدراسیون انجام داده است. در راستای همه بی برنامه گی های این آژانس برای خبرنگاران این بار مشکلات برای ایرانی هایی که با این آژانس به این سفر آمده بودند پیش آمد و به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح مسئولان این آژانس 6 نفر از ایرانی هایی که در سالوادور حضور داشتند از سفر بازماندند.



  • محمد حسینی

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۱)

  • محسن تقی زاده
  • زکات علم، نشر آن است
    در نشر مطالب علمی به ما کمک کنید...
    این پایگاه با هدف رشد و توسعه  مهندسی مکانیک بیوسیستم به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی ماشین الات و ادوات کشاورزی و تجهیزات صنایع غذایی ، افزایش آگاهی عمومی و بالابردن سطح آگاهی مهندسان این رشته و ایجاد محیطی برای تبادل اطلاعات بین مهندسین بیوسیستم و سایر مهندسان عزیز ایجاد گردیده است.

    برگرفته شده از biosystem.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی