خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

گزارش تمرین آبی‌پوشان

تمرین نوبت عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال به شکلی متفاوت از روزهای گذشته انجام شد.


  تمرین نوبت عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه در کمپ اختصاصی این باشگاه انجام شد که کاملاً متفاوت از تمرینات روزهای گذشته بود و اتفاقات جالبی در آن رخ داد.

* ستار همدانی با دستور امیر قلعه‌نویی تمرینات جدیدی برای آبی‌پوشان در نظر گرفته بود. همدانی ابتدا از بازیکنان خواست آیتم‌های ویژه‌ای که کادر فنی برای آنها درنظر گرفته بود را انجام دهند. تمرینات جدید و متنوع امروز باعث شد تا عمران‌زاده به مربی استقلال بگوید:‌ قرار است امروز از ما تست هوش گرفته شود! در این بخش از تمرین بازیکنان بارها سردرگم شدند و نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را به درستی انجام دهند.

در بخش دیگری از تمرین همدانی از بازیکنان خواست دستان یکدیگر را بگیرند و حلقه‌ای بزرگ تشکیل دهند. مربی استقلال به آبی‌پوشان تأکید کرد هر زمان که سوت زد و اعلام کرد که به جلو، عقب، چپ یا راست بروند این کار را با سرعت انجام دهند. در این لحظه عمران‌زاده و برهانی به همدانی گفتند که یکبار دیگر توضیح دهد که امیر قلعه‌نویی به عمران‌زاده گفت: تو هر طور که دوست داری این کار را انجام بده!

در این بخش از تمرین همدانی از بازیکنان خواست همانطور که دست‌های یکدیگر را گرفته‌اند به جلو پرش کنند. بازیکنان پس از انجام این کار به جایی رسیدند که ستار همدانی حضور داشت. در این زمان به یک باره حنیف عمران‌زاده به بازیکنان گفت همه همدانی را بزنید! این اظهارنظر باعث خنده قلعه‌نویی و هواداران استقلال شد و همه پس از این آیتم دست زدند. قلعه‌نویی که سعی می‌کرد جلوی خنده‌های خود را بگیرد، نتوانست این کار را انجام دهد و مانند دیگر مربیان و بازیکنان استقلال می‌خندید.

* یک دروازه‌بان مجارستانی برای تست در تمرین استقلال شرکت کرده بود.

*  ستار همدانی و پژمان نوری با فرزندان خود در تمرینات حاضر شده بودند. فرزند همدانی با پیراهن شماره 5 حنیف عمران‌زاده در تمرین حضور داشت.

* مهدی کریمیان که از صبح امروز در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرده، در تمرین نوبت عصر پیراهن شماره 35 را به تن کرده بود.

* عمران‌زاده هنگامی که فرزند نوری را دید او را از جای خود بلند کرد و در داخل کلمن آب انداخت!

* باز هم مانند روزهای گذشته تعدادی از بازیکنان برای تست در تمرین استقلال حضور داشتند که قلعه‌نویی آنها را از حضور در تمرین منع کرد.

* منصور پورحیدری، سیدسعید افجه‌ای از اعضای هیئت مدیره استقلال و رضا رجبی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* میلاد فخرالدینی تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* در تمرین امروز شایعه شده بود که قرار است از فردا (یکشنبه) بازیکن به نام ماهان بغدادی که در یکی از لیگ‌های کشورهای اروپایی حضور دارد در تمرین استقلال شرکت کند.

* پس از انجام بخش‌های تمرینی زیر نظر ستار همدانی بازیکنان بازی آقاوسط و سپس کارهای تاکتیکی را زیر نظر مربیان انجام دادند.

* تمرین امروز استقلال حدود یکصد تماشاگر داشت. بیشتر صحبت آنها در خصوص تمدید قرارداد چهار ملی‌پوش استقلال به نام‌های آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و امیرحسین صادقی بود.

* با اعلام میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تمرینات این تیم از فردا پشت درهای بسته برگزار می‌شود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی