خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

باشگاه بارسلونا بدون حضور برخی ستاره‌هایش به فنلاند رفت.


بارسلونا پس از بازی با تیم ریکریاتیو هوئلوا، نیس و ناپولی در حال حاضر برای برگزاری دیدار دوستانه پیش از فصل مقابل تیم HJK هلسینکی در فنلاند به سر می‌برد. هواپیمای این تیم شب گذشته حدود ساعت 19 در فنلاند فرود آمد.

به نقل از فارس، هرچند ژاوی و متیو علایم امیدوارکننده‌ای از رهایی از مصدومیت را نشان داده‌اند اما برای احتیاط از ترکیب تیم برای این دیدار دوستانه که امشب برگزار می‌شود، کنار گذاشته شدند. لیونل مسی که ابتدا به نظر می‌رسید به همراه سایر تیم به این سفر برود و نیمار، آلوس و ماسکرانو که به تازگی از تعطیلات تابستانی بازگشته‌اند نیز از فهرست بازیکنان برای این سفر خط خوردند.

دیگر غایبان این دیدار شامل آفلای و سانگ می‌شود که به دلایل تکنیکی خط خوردند. در نتیجه لوئیس انریکه 14 بازیکن از تیم اصلی و 6 بازیکن از تیم ب را به همراه خود به فنلاند برد. ترکیب کامل تیم برای این سفر به این شرح است: ترشتگن، براوو، ماسیپ، مونتویا، بارترا، پیکه، آلبا، سرخیو بوسکتس، اینیستا، سرجی روبرتو، راکیتیچ، رافینیا، دولفو، پدرو، ادگار لی، گیرمالدو، سامپر، هلیلوویچ، مونیر، ساندرو.

نظرات  (۱)

بابا     فعال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی