خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ

تخفیف ویژه دایی به پرسپولیس


به نظر می‌ رسد علی دایی تخفیف بسیار ویژه ای به باشگاه پرسپولیس داده است، تخفیفی که حتی باعث تعجب سیاسی و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه شده است.


به گزارش "ورزش سه" تا قبل از برکناری علی دایی گمان می‌ رفت که نه تنها پول قرارداد این فصل و طلب فصل گذشته اش دریافت کند بلکه پول قرارداد فصل آینده اش را نیز از باشگاه طلب دارد به علاوه مالیاتی که طبق قرارداد منعقد شده بین دایی و باشگاه پرداخت آن برعهده باشگاه بود. مبلغی که با یک حساب سرانگشتی به بالاتر از 6میلیارد تومان می‌ رسید.

اما آخرین اخبار دریافتی حاکی از آن است که علی دایی در گفت‌وگویی که با سیاسی از طریق نماینده تام الاختیارش (بهمن دهقان) داشته رضایت داده که با دریافت نیمی از این مبلغ رضایت داده و به طور کامل از پرسپولیس جدا شود. به معنای دیگر علی دایی به غیر از طلب فصل گذشته اش تصمیم دارد از قرارداد این فصل خود تا روزی که در باشگاه فعالیت داشته را محاسبه کرده و از پرسپولیسی ها دریافت کند. موضوعی که به شدت اسباب تعجب باشگاه نشین ها را هم فراهم کرده است، البته معلوم نیست که دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی دایی چه بوده است؟ برخی معتقدند که او با توجه به مشاورهایی که از برخی بزرگان فوتبال داشته تصمیم به این کار گرفته و برخی دیگر نیز معتقد بودند که این تصمیم به او دیکته شده است! اما هر چه هست دایی رقمی را از پرسپولیس دریافت خواهد کرد که کمتر کسی پیش بینی می‌ کرد.

  • محمد حسینی

نظرات  (۱)

  • رایانه کمک فرتاک
  • سلام دوست عزیز

    وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

    خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم مرکز مشاوره رایانه ای فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

    یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید بنر تبلیغاتی وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی یا پست تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

    رایانه کمک فرتاک

    شماره کارشناسان ما: 9099070345

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی