خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال بازیگر سینما و تلویزیون شد.


هاشم بیک‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال هم به جمع بازیکنانی که در سینما و تلویزیون فعالیت کردند پیوست.

این بازیکن با نقش آفرینی در فیلم سینمایی و تلویزیونی «زیر نیم کاسه» برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

فیلم تلویزیونی زیر نیم کاسه با بازی هاشم بیک‌زاده، عباس جمشیدی فرد، بهراد خرازی، شهین تسلیمی، نفیسه روشن، اصغر حیدری و کریم قربانی فیلمبرداری شده و تهیه‌کنندگی این کار برعهده علی شیرمحمدی است و کارگردانی مجموعه را سیدوحید حسنی بر عهده دارد. همچنین امید رحیمی روابط عمومی این فیلم تلویزیونی را بر عهده دارد.


همچنین محمد طنابنده برادر محسن طنابنده نویسنده این فیلمنامه است و محسن طنابنده هم مشاور فیلمنامه را بر عهده دارد. تهیه کننده این فیلم، همان مجری طرح فیلم آذر،شهدخت، پرویز و دیگران است که در چند زمینه موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شده بود.

این فیلم براساس داستانی است که در آن یک لیدر قصد دارد با تیم ملی به جام جهانی برود اما وقتی موفق به این کار نمی‌شود تلاش می‌کند مسافر جام ملت‌های آسیا باشد. این لیدر که به نوعی شیفته هاشم بیک‌زاده و بازی او است برای اثبات دوستی‌اش با بیک‌زاده اتفاقاتی را رقم می‌زند و ....

لوکیشن‌های این فیلم در خانه‌ای واقع در میدان انقلاب فیلمبرداری شده و قرار است در روز عید غدیر از شبکه یک و از ساعت 15:45 برای ببینندگان تلویزیونی پخش شود.



  • محمد حسینی

نظرات  (۱)

  • طراحی سایت
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی