خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

مسی:آرژانتین کم کم به سبک مارتینو عادت میکند

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است علی رغم اینکه آلبی سلسته در دوره گذار را پشت سر می گذارد اما به خوبی با سبک بازی مورد نظر تاتا مارتینو سازگار شده و در حال پیشرفت است.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارتینو پس از شکست 2-0 مقابل برزیل، امروز توانستند مقابل هنگ کنگ به پیروزی 7-0 دست پیدا کنند. مسی اعلام کرد که از عملکرد درخشان تیمش خوشحال است اما تاکید کرد برای اینکه بتوانند زیر نظر مارتینو به اوج برسند، به زمان نیاز دارند.
او به خبرنگاران گفت:" در هر دیدار، ما باید خوب بازی کنیم و پیروز شویم. مهم نیست که نتیجه چه باشد. نتیجه در بازی های رسمی مهم است. ما اکنون در پروسه تغییر هستیم و به زمان نیاز داریم. البته این پیروزی به کمک ما می آید؛ فارغ از نتیجه و حریف.
آرژانتین مجبور است در هر تورنمنتی برای قهرمانی تلاش کند. ما خیلی به فتح جام جهانی نزدیک شده بودیم و حالا به دنبال قهرمانی در کوپا آمریکا هستیم. مانند هر مربی ای، مارتینو ایده های خودش را دارد. او از بعضی جهات شبیه الخاندرو سابه یاست. او بهتر یا بدتر نیست، متفاوت است. ما در حال سازگار شدن با آنچه او می خواهد، هستیم."


  • محمد حسینی

نظرات  (۱)

به جمع بیکاران پولدار بپیوندید!

کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 100 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی