خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ

مرزبان: در مشهد به تبریزی ها توهین نشده

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده آرزو کرده تراکتورسازی در لیگ قهرمان شود اما در جام حذفی با شکست این تیم پدیده به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.


به گزارش "ورزش سه"، مرزبان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در خصوص بازی با تراکتور پاسخگوی خبرنگاران بود:

امیدوارم تراکتور در لیگ جام بگیرد
قسمت شد دوباره راهی تبریز شویم و دوباره در این شهر قدیمی و تاریخی مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی کنیم و این برای من بعنوان سرمربی افتخار است. اعتقاد دارم مردم تبریز شایسته قهرمانی تیمشان در لیگ برتر هستند و امیدوارم جام امسال لیگ برتر به تراکتورسازی برسد چراکه هواداران تراکتورسازی شایسته این جام هستند.

تراکتور قدرتمند است
بزرگترین مانع ما در کسب جام این دوره جام حذفی مطمئنا تیم تراکتورسازی است و ما مقابل این تیم کار بسیار دشواری داریم. تراکتورسازی یکی از تیم های قدرتمند کشور است و روز به روز بدون حاشیه کار خود را دنبال می کنند و این کار را برای تیمی چون پدیده سخت می کند .

خوشحالم بازی تماشاگر دارد
خوشحالم که این بازی با حضور تماشاگران برگزار می گردد، چراکه هواداران زیبایی فوتبال هستند و به شخصه مخالف محرومیت هواداران در این بازی بودم، من با چند تیم به تبریز آمده ام و مقابل تراکتورسازی حضور داشته ام و همیشه چیزی جز فرهنگ بسیار بالا در هواداران این تیم ندیده ام، هوادار تراکتورسازی همیشه نشان داده که جزو با فرهنگ ترین هواداران کشور هستند.

جام حذفی قوانین خاصی دارد
جام حذفی از نظر فوتبالی قوانین خاص خودش را دارد. هیچ تیمی نمی تواند از قبل بگوید برنده است. البته ما برای تراکتورسازی به عنوان صدرنشین احترام زیادی قائل هستیم. ضمن اینکه تا این مرحله از جام حذفی بالا آمده است. ما هم در جام حذفی راهی را در پیش گرفته ایم که از این راه به سهمیه آسیا برسیم. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به مسیر خودمان ادامه بدهیم و با حضور در آسیا مردم مشهد را خوشحال کنیم.

از مردم تبریز عذرخواهی می کنم
هیچوقت در مشهد به تبریزی ها توهین نشده و من اولین بار است چنین حرفی را می شنوم و بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد. خودم جزو مخالفان این هستم که بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود چرا باید تماشاگران محروم شوند؟ هواداران تراکتور از با شخصیت ترین هواداران فوتبال ایران هستند و نمی شود تیم را از هواداران جدا کرد. من به سازمان لیگ پیشنهاد دادم یک مجمع سه نفره از روانشناسان مجرب تشکیل دهد که در طول سال با هم جلسات مختلف داشته باشند و اتفاقات و مشکلات را ریشه یابی کند. من به مردم تبریز علاقه خاصی دارم چون پدرم آذری بود و به دو زبان ترکی و ارمنی تسلط داشت. اگر چنین اتفاقی هم در مشهد رخ داده من سر تعظیم فرود می آورم.

پیکان با خرید های گران مثل ماست
نتایج ما نسبت به هفته های اول خوب نبود. اگر همه بازیکنان را در اختیار داشتیم نتایج بهتری می گرفتیم. همیشه مقابل همه تیم ها به ویژه تیم های بزرگ مثل استقلال و سپاهان بازی های خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم. ضمن اینکه اگر چند بازیکن اصلی مان مصدوم و محروم شوند چون تیمی هستیم که از لیگ یک آمدیم بازیکنان جانشین نفراتی هستند که خیلی تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند و طبیعی است در این باره محدودیت داریم. تیمی مثل پیکان با این خریدهای سنگین مشکل مشابه ما را دارد.

به خاطر توانایی های من هسلر در ایران کار می کند
من عضو فدراسیون فوتبال آلمان هستم و چند سال در فوتبال این کشور کار کردم. اگر هسلر با من کار می کند به خاطر تواناییهایم است واو با 150 هزار دلار به پدیده آمد. شاید یک مربی هم طراز با او دو میلیارد پول می گرفت. ضمن اینکه هر مربی از خارج می آید اینطور نیست که بهتر از مربیان ایرانی است و مربیان ما نباید خودشان را دست کم بگیرند.

شاکری در لیست مازاد است
یونس شاکری و باقری را از لیست کنار گذاشتیم. البته آنها مشکل اخلاقی نداشتند بلکه برای جذب بازیکنان جدید و با کیفیت مجبوریم آنها را کنار بگذاریم.

جدایی عنایتی صحت ندارد
جدایی رضا عنایتی از پدیده صحت ندارد. متاسفانه هواداران ما به این نتیجه رسیده اند که بیشتر نتایج پشت پرده رقم می خورد. این موضوع برای فوتبال ما خوب نیست.

یورگن کلوپ شاگرد خوبی نبود
یورگن کلوپ زمانی که با دین محمدی بازی می کرد شاگرد من بود. او دفاع راست بازی می کرد.پسر خوبی بود اما شاگرد خوبی نبود.


  • محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی