خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

محسن فروزان با انتقاد از هجمه‌ای که علیه سرمربی تیمش به راه افتاده از منتقدان خواست تا کارنامه پرافتخار قلعه‌نویی را مطالعه کنند و بعد درباره او قضاوت کنند.


به گزارش "ورزش سه"، گلر ملی‌پوش استقلال با حمایت قاطع از سرمربی تیمش عنوان کرد: در فوتبال ایران کدام سرمربی وجود دارد که کارنامه پرافتخار قلعه نویی را داشته باشد که اکنون اینطور درباره او قضاوت می‌کنند؟ به نظرم ایشان در نتایج استقلال به هیچ عنوان مقصر نیست و اشتباه از ما بازیکنان است.

وی در ادامه به "ورزش سه" گفت: کسانی این‌ روزها از آقای قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند که 20 درصد افتخارات ایشان را هم ندارند. همه قلعه‌نویی را می‌شناسند و می‌دانند چه جام‌های برای باشگاه آورده است. هیچ مربی‌ای از او استقلالی‌تر نیست و برای این باشگاه زحمت نکشیده است.

فروزان که به نظر می‌رسد از هجمه اخیر علیه سرمربی تیمش شاکی است ادامه داد: آقای قلعه‌نویی زمانی که استقلال در بدترین شرایط خود قرار داشت این تیم را تحویل گرفت. سالی که این تیم در رتبه سیزدهم قرار داشت و کسی جرات نداشت این تیم را در دست بگیرد و نجات بدهد این قلعه نویی بود که به استقلال آمد. قهرمانی‌هایی که ایشان به همراه استقلال آوردند خیلی‌ها طی سالیان زیاد هم موفق به کسب آن نشدند و نخواهند شد.

گلر شماره یک استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد قلعه‌نویی با توجه به نتایج اخیر استقلال از این تیم کنار گذاشته خواهد شد، گفت: حتی یک درصد هم به این مساله فکر نمی‌کنیم و هیچ مربی‌ای بالاتر از او در ایران نداریم و قلعه‌نویی متعلق به این باشگاه و پدر خانواده استقلال محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به شخصه خودم و بازیکنان تیم را در این نتایج مقصر می‌دانم. ما با انجام ندادن بازی‌های خوب باعث شدیم هر فرد بی‌کارنامه‌ای درباره آقای قلعه‌نویی صحبت کند. وقتی ایشان ساعت‌ها وقت صرف آنالیز تیم حریف و نیز ساعت‌ها روی نقاط قوت و ضعف ما کار می‌کند، وقتی ایشان ساعت‌ها برای طراحی تمرین زمان می‌گذارد و اما ما در زمین از ارایه آن عاجز هستیم، دیگر چه باید کند؟

فروزان ادامه داد: گناه آقای قلعه نویی در این میان چیست؟ ما هیچ گلی را تاکتیکی نخوردیم و همه روی اشتباهات فردی خودمان بود. از خودم گرفته تا کل بازیکنان در این نتایج مقصر صد در صدی هستیم و مطمئنا آقای قلعه‌نویی نمی‌تواند خودش لباس بپوشد و چیزهایی که بارها یادآور شده‌اند را در زمین مسابقه هم پیاده کند.

گلر استقلال با اشاره به شرمندگی بازیکنان تیمش از نتایج اخیر افزود: ما بازیکنان شرمنده آقای قلعه‌نویی و هواداران هستیم. شرمنده آقای قلعه‌نویی هستیم که نتوانستیم چیزهایی که بارها گوشزد کردند را در زمین پیاده کنیم تا الان اینچنین در سایت‌ها و نیز دشمنان ایشان، زبان بگشایند و راجع به پرافتخارترین مربی ایران صحبت کنند.

فروزان با ادعای اینکه استقلال این فصل به همراه قلعه نویی قهرمان خواهد شد گفت: آقای قلعه‌نویی به کارشان اعتقاد دارند و همانطور که گفتند قهرمان می‌شویم، مطمئن باشید که قهرمان می‌شویم و این را تمام دشمنان ایشان بدانند که در پایان فصل به همراه قلعه‌نویی جام را بالای سر می‌بریم. الان هم چیزی تمام نشده و درست است که جام حذفی را با بدشانسی از دست دادیم ولی تنها 4 امتیاز با صدر جدول در لیگ برتر فاصله داریم و فرصت جبران خیلی بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنند و مطمئنا با حمایت هواداران واقعی استقلال که نام این تیم را به هر چیزی ترجیح می‌دهند جبران آن خیلی راحت خواهد بود.

فروزان در پایان گفت: هواداران استقلال بدانند کسانی که این روزها درباره قلعه‌نویی صحبت می‌کنند مطمئنا منافع باشگاه را در نظر نمی‌گیرند و به فکر خودشان هستند و مطمئنا با چنین طرز فکری استقلالی نیستند. از تمام هواداران با تعصب استقلال که نام این تیم را به هرچیزی ترجیح می‌دهند می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا در پایان فصل قهرمانی را با آقای قلعه‌نویی و به نام استقلال جشن بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی