خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

همدانی: قلعه‌نویی مرد روزهای سخت است

استقلال در آستانه بازی با راه آهن به یک همبستگی خوب و مثبت رسیده است و این را می شود از صحبتهای بازیکنان و کادر فنی و حتی پیشکسوتان استقلال متوجه شد.


ستار همدانی مربی استقلال به "ورزش سه" می‌گوید: برخی ها فکر می کنند شرایط ما بحرانی است اما نه تنها اینطور نیست بلکه شرایط خیلی خوبی را سپری می کنیم همچنان که یک برد می تواند باعث اتحاد یک تیم شود بعضی وقتها یک باخت هم می تواند چنین شرایطی را رقم بزند ودو باخت مقابل پرسپولیس و ذوب آهن نمونه این اتفاق است که حالا با همدلی و همبستگی که در تیم به وجود آمده است ایمان دارم در بازی مقابل تیم خوب راه اهن به موفقیت می رسیم چراکه حق استقلال موفقیت است و برای این موضوع همگی چه بچه های تیم و چه کادر فنی زحمت زیادی کشیده اند.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه می گوید: بعضی از انتقادات متوجه بازیکنان ملی پوش ماست اما من باید بگویم که این بازیکنان همگی از شناسنامه های استقلال هستند و برای تیمشان زحمات زیادی کشیده اند آنها چندین سال است که در اردوهای مختلف تیم ملی و بازی های لیگ تحت فشار زیادی هستند و به خستگی مفرط رسیده اند من معتقدم بازیکنان ملی پوش استقلال همگی بازیکنان بزرگی هستند و اگرچه در حدو اندازه های خودشان نبوده اند و انتظارات کادر فنی و مردم را براورده نکرده اند،و امیر قلعه نوعی هم حق دارد که از بازیکنان ملی پوشش که در جام جهانی بوده اند انتظار داشته باشد که عصای دستش باشند اما مطمئناً آنها برای استقلال تعیین کننده هستند و به کمک تیم می آیند و استقلال را به شرایط خوبی می رسانند.

ستار همدانی مربی استقلال در پایان می گوید: من باید بگویم امیر قلعه نوعی یکی از مربیان به روز فوتبال ایران است و این حرفهایی که می زنند ساخته ذهن برخی از کسانی است که حالا منافعشان به خطر افتاده است و می خواهند با این حرفها خودشان را به استقلال نزدیک کنند،کسانی که بعظاً هم انگشت اشاره آنها به من بوده است و من فکر می کنم آنها محبتهای من را فراموش کرده اند و من حتماً دوست خوبی برای آنها نبوده ام اما هواداران فهیم آبی پوش از واقعیت ها خبر دارند،من باید بگویم قلعه نوعی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و برای این تیم موفقیت های زیادی به ارمغان آورده است که هواداران هیچوقت فراموش نمی کنند و بعد از این هم با تمام وجود تلاش می کنند،ما با صدر جدول فاصله زیادی نداریم و امیر قلعه نوعی مرد روزهای سخت است و ایمان دارم که تیم به جایگاه واقعی اش می رسد.

همدانی می افزاید: آقای افشارزاده هم یکی از مدیران زحمت کش و البته صادق فوتبال ما است که کارنامه مدیریتی خیلی خوبی دارد و من مطمئنم با همدلی و همبستگی بیشتر کادر فنی و مدیریت و بازیکنان و هواداران در این برهه زمانی و تلاش بازیکنان و همچنین حمایت همه جانبه هواداران عزیزمان استقلال به موفقیت می رسد.
  • محمد حسینی

استقلال

قلعه نوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی