خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

کی‌روش لیست سیاه ندارد

یکی عضو کادر فنی تیم ملی درباره دعوت رحمتی برای اردوی آفریقای جنوبی گفت: کی روش هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. بنابراین می توان گفت احتمال دعوت از این بازیکن 50 – 50 است.


مربی تیم ملی در گفتگو با «ورزش سه» این را اضافه کرد: به باور برخی از رسانه ها و هم چنین اهالی فوتبال کی روش لیست سیاه دارد و نام سید مهدی رحمتی هم در این لیست است در حالی که این مبتنی بر واقعیت ها و آنچه که در ذهن سرمربی تیم ملی می گذرد نیست. اگر در گذشته سید مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت نمی شده به خاطر خداحافظی از تیم ملی بوده و حال که راغب است در اردوی تیم ملی حضور یابد نیاز فنی تیم ملی هم ملاک است. در حال حاضر همه بازیکنانی که در یکی دو سال اخیر در اردوی تیم ملی بوده اند به جزء آنهایی که از تیم ملی خداحافظی کرده اند شانس حضور در اردوی تیم ملی را دارند.

منتهی تاکیدم بر این است که در این بین نیاز تیم ملی هم مطرح است. شما نگاه کنید. کی روش پیش از جام جهانی به این نتیجه رسید که حضور علی کریمی در اردوی تیم ملی نه به سود تیم ملی است و نه به سود علی کریمی. بنابراین او را به اردو فرا نخواند. سوال اینجاست آیا بازیکنی بزرگتر از علی کریمی داریم؟ آیا او در لیست سیاه بوده است؟

عضو کادر فنی تیم ملی در پایان گفت: بازیکنانی چون پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری هم برخلاف اذهان عمومی در لیست سیاه کی‌روش نیستند و این فقط گمانه زنی است. کی روش نیاز پیدا کند این ها را هم به اردوی تیم ملی فرا خواهد خواند و اگر دعوت نشده اند نباید به حضور خود در لیست سیاه اشاره کنند که دیدید علی کریمی هم این کارا را انجام نداد.

مربی تیم ملی به این نکته هم اشاره کرد کی روش در حال حاضر در خط هافبک و حمله با گزینه های متعددی مواجه است و این کار را برای انتخاب کمی سخت کرده است اما در خط دفاع با کمبود بازیکن روبرو است و مجبور است روی داشته های موجود حساب باز کند.
  • محمد حسینی

کیروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی