خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بیک‌زاده: برای استقلال شرط دارم

در حالی که دقایقی قبل هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرگزاری‌ها گفته بود که قطعا از استقلال جدا می شود و پشیمان هم نخواهد شد، وقتی ما با او تماس گرفتیم با تردید در مورد جدایی اش صحبت کرد.


هافبک استقلال در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من رفته بودم فدراسیون که برای اردوی آفریقای جنوبی کارهایی انجام دهم که خبرنگاران از من در مورد جدایی ایم پرسیدند. من هم هیچی به آنها نگفتم. اما از قول من نوشتند که از استقلال جدا می شوم.

او ادامه داد، الان آمدم باشگاه استقلال تا در مورد شرایطم صحبت کنم. شاید اگر به توافق نرسم از این تیم جدا شوم. فعلا تا جلسه برگزار نشود نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.

  • محمد حسینی

بیک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی