خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ

توقف بارسا در خانه ختافه

بارسا در دیداری خارج از خانه مقابل ختافه با تساوی بدون گل متوقف شد تا فاصله اش با رئال به 4 امتیاز افزایش پیدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در هفته های اخیر نتایج خوبی در لالیگا کسب کرده بودند اما در روزی که نیمار به دلیل آسیب دیدگی غایب بود، دو ستاره دیگر خط حمله آبی و اناری ها هم موفق به گلزنی نشدند.
همان طور که اننظار می رفت بازیکنان بارسا مالکیت توپ را در اختیار داشتند و تیم میزبان در تلاش بود تا از سرعت لافیتا برای رسیدن به گل روی ضد حملات استفاده کند. دو موقعیت ابتدایی بارسا در دقایق 20 و 26 توسط سوارز و مسی از دست رفت و پس از آن نوبت بازیکنان ختافه بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند اما واکنش دیدنی کلودیو براوو در دقیقه 33، مانع از باز شدن دروازه بارسا شد. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
در نیمه دوم تلاش آبی و اناری ها برای رسیدن به گل برتری بیشتر شد اما باز هم نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه 58، مسی روی یک ضربه آزاد، دروازه حریف را به خطر انداخت اما دروازه بان ختافه با واکنشی دیدنی، توپ را دفع کرد.
ورود اینیستا و آدریانو به جای راکیتیچ و دنی آلوس هم نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا بارسا با تنها یک امتیاز، از مادرید به خانه برگردد. در صورتی که اتلتیکو بتواند ویارئال را شکست بدهد، با بارسا هم امتیاز خواهد شد.

  • محمد حسینی

عرفان خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی