خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: نظر افشارزاده این بود که صادقی بازیکن ملی‌پوش استقلال است و باید در تیم بماند اما در لیست جدید ما مدافع وجود ندارد که جایگزین کنیم.


به گزارش "ورزش سه"، علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره آخرین وضعیت امیرحسین صادقی و اظهارنظر امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه این بازیکن باید فضای جدیدی را تجربه کند، اظهار داشت: من نمی‌دانم موضع آقای افشارزاده چیست، ولی او نظرش این بود که صادقی بازیکن ملی‌پوش استقلال است و باید در تیم بماند. البته تصمیم آخر را به عنوان مسئول فنی امیر قلعه‌نویی می‌گیرد، اما در لیست ما بازیکنی مدافع وجود ندارد که مناسب باشد تا جایگزین کنیم.

وی افزود: یک هافبک آلمانی – برزیلی به تهران آمده که قبلا در فنلاند بازی می‌کرده و قصد جذب او را داریم. از سوی دیگر میلاد نوری، وحید طالب‌لو و رضا عنایتی مدنظر امیر قلعه‌نویی بودند که آنها را جذب کردیم. یک برنامه هم برای کاوه رضایی داریم که اگر بتوانیم مبلغ مورد نظر آنها را تامین کنیم، این بازیکن هم جذب استقلال خواهد شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اعلام این مطلب که تا فردا کار نقل و انتقالاتی این باشگاه به پایان می‌رسد، درباره طالب‌لو گفت: در مورد طالب‌لو تابع قانون هستیم، چون او قراردادش را با راه‌آهن فسخ کرده و با ما هم قرارداد امضا کرده است و به همین دلیل منتظر هستیم تا امروز وضعیت او را مشخص کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قاضی از استقلال جدا می‌شود یا خیر گفت: ما درخواستی از قاضی و باشگاه‌های دیگر برای جدایی نداشتیم و به همین دلیل این مساله شایعه است.
  • محمد حسینی

استقلال

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی