خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

کریستیانو رونالدو در این فصل با وجود خستگی و مصدومیت، بارها از سوی آنچلوتی به میدان فرستاده شده است. مساله ای که انتقادات کارشناسان فوتبال در اسپانیا را به دنبال داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی از والنسیا و اتلتیکو و حذف شدن از کوپا دل ری، در حال ویران کردن همه خاطرات خوب رئالی ها از 22 برد متوالیشان در انتهای سال 2014 است. تساوی شب گذشته رئال در برنابئو مقابل اتلتیکو، به منزله حذف آنها از کوپا دل ری و از دست رفتن قطعی یکی از سه جام فصل بود. پس از این شکست، انتقادات گوناگونی به سوی کارلو آنچلوتی سرازیر شده است.

پس از ماه ها تعریف و تمجید از کارلتو به سبب نتایج درخشانی که همراه رئال گرفته بود، حالا روی بد فوتبال، خودش را به مرد ایتالیایی کهکشان رئال نشان می دهد.غالب این انتقادات بخاطر بازی گرفتن بیش از اندازه از ستارگان رئال همچون رونالدو و کروس است. مساله ای که خستگی آنها را به دنبال داشته است.باریکنانی که چندین بار در مصاحبه های خود، از خستگی ناشی از بازی های متوالی سخن گفته اند اما آنچلوتی، بدون توجه، همیشه آنها را به میدان فرستاده است.

کروس با 2476 دقیقه و رونالدو با 2429 دقیقه، بیشترین دقایق حضور در ترکیب رئال را در این فصل داشته اند. کریستیانو به وضوح از فرم ایده آلش در دو ماه گذشته فاصله گرفته است. بازیکنی که در هر مسابقه حداقل دو گل می زد، حالا به زحمت می تواند برای رئال یک گل بزند. او شب گذشته البته گل تساوی بخش رئال را به ثمر رساند اما نتوانست مانع حذف تیمش شود.

کریستیانو در مصاحبه پس از بازی، پیغام مهمی را برای کارلو آنچلوتی فرستاد. اینکه او یک بازیکن فرازمینی نیست و مدت هاست که با درد بازی می کند. رونالدو در این مصاحبه صراحتا عنوان داشت که از فرم ایده آلش به دور است.

رئال روز یکشنبه باید در زمین ختافه به میدان برود. این آخرین بازی نیم فصل اول خواهد بود. خارج شدن از کوپا دل ری، فرصت خوبی است برای بازیکنان رئال که بتوانند بیشتر به استراحت بپردازند. آیا آنچلوتی به ستارگان خود تا پیش از مصاف با شالکه در یک هشتم لیگ قهرمانان(یک ماه دیگر) و سه روز در میان شدن بازی های این تیم، بیش از گذشته استراحت خواهد داد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی