خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

رکوردهای منصوریان در لیگ امسال

تیم نفت تهران ظهوری شایسته در لیگ امسال داشته است، به نحوی که برخی از مصادیق این حضور شایسته در تاریخ فوتبال ایران و این باشگاه بی سابقه بوده است.


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با تیم نفت صاحب رکوردهایی شده که برخی از آنها فصلی و برخی دیگی کلی هستند،این رکوردها را با هم مرور میکنیم:

رکورد دار بی شکستی
1) منصوریان در 17 بازی با تیم نفت بی شکست بوده است؛ این تعداد در 13 بازی لیگ و 4 بازی حذفی بوده است، از سال 1385 تا به حال این بیشترین مدت زمان بی شکستی در فوتبال ما بوده است.
اولین فینال
2) در تاریخ فوتبال نفت‌تهران این تیم هیچ فینالی را تجربه نکرده و صعود به فینال جام‌حذفی اولین فینال این باشگاه 40 ساله بوده است.
3) در تاریخ لیگ‌ برتر هیچ تیمی در یک فصل قهرمان توام لیگ و جام حذفی نبوده است. امسال نفت تا این جای کار صدرنشین لیگ است و در جام‌حذفی هم به فینال رسیده است و اگر این 2 جام را ببرد اولین نمونه تیمی قهرمان مضاعف لیگ و جام حذفی بوده است.
4) برای اولین بار در تاریخ نفت‌تهران این تیم در میادین رسمی بازیکن ملی‌پوش ثابت داشته است، بازیکن مورد اشاره مرتضی پور علی گنجی است.
5) نفت‌تهران برابر تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس، یعنی 3 پیشتاز ادواری تاریخ لیگ‌برتر برنده بوده است.
6) نفت‌تهران در 13 بازی اخیر خود در لیگ ایران تنها 8 گل دریافت کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی