خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

سایپا ـ استقلال

ضربه کاشته استثنایی میلاد میداوودی در بازی گسترش به این معناست که استقلال در مسابقه فردا مقابل سایپا روز آسانی ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی یکی، دو هفته پس از سکوت مطلق درباره کارلوس کی‌روش و عملکرد او در جام‌ملت‌ها‌ی آسیا در اولین بازی خانگی میزبان استقلال است. تیمی که سال گذشته در اولین بازی کرجی خود مقابل حریف نارنجی پوش متوقف شد. آنها بعد از برد روحیه بخش مقابل سپاهان برای کسب یک پیروزی دیگر پا به میدانی خواهند گذاشت که برای یکی از بهترین هایشان بسیار آشناست.

سجاد و امیدهای قلعه‌نویی
سجاد شهباززاده یکی از دو بازیکن محبوب امیر قلعه‌نویی در کنار امید ابراهیمی است. بازیکنان کم سروصدا و موثری که جمعا بیش از نیمی از گل های این فصل استقلال را به ثمر رسانده اند. سجاد که اصلیتی اردبیلی دارد، محصول آکادمی سایپاست که همواره بخشی از بار پرورش جوان های خوب فوتبال ایران را به دوش کشیده است. او آخرین ستاره ای است که از سایپا به جمع آبی ها منتقل شده؛ روندی که قبل از او شامل بازیکنانی مثل امین منوچهری، مجید غلام نژاد، حسین کاظمی، مهدی امیرآبادی و ... بوده است. او در ورزشگاهی قدم خواهد گذاشت که روی چمن آن پا گرفته و به فوتبال ایران معرفی شده است، بازیکنی که به واسطه همین آشنایی می‌ تواند مهمترین ترفند امیر برای پیروزی در این مسابقه باشد. اما او تنها بازیکنی نیست که علیه تیم سابقش می‌ جنگد.


واویلا دور از رنگ مورد علاقه
میلاد میداوودی هنوز یکی از محبوب ترین مهاجمان در نظر استقلالی هاست. بازیکنی که با نظر قلعه‌نویی از جمع بازیکنان آبی‌پوش جدا شد و حالا در سایپا فرصتی برای نمایش مجدد کیفیات منحصر به فردش پیدا کرده است. او که با جدایی کاوه رضایی و سیدمهدی سیدصالحی تبدیل به مهره اصلی تهاجمی سایپا شده، در بازی هفته گذشته مقابل گسترش یک گل تماشایی زد و 2 پاس گل داد، نمایشی که منجر به کسب هر سه امتیاز بازی سخت مقابل گسترش شد. او که همواره دوست داشت در استقلال بازی کند، امسال مقابل پیشنهادها مقاومت کرد تا ثابت کند پای مجید جلالی می‌ ایستد و بازی فردا فرصتی برای تکرار حس مثبت بین این مهاجم با سرمربی ای است که زمانی به دلایلی کارشان به دادگاه کشید. آن روزها البته دیگر وجود ندارند و هر چه که هست، فوتبال است.


محروم ها و مصدوم ها
استقلال بدون میلاد فخرالدینی به دیدار سایپا خواهد رفت. این تیم که رضا عنایتی را به جمع بازیکنان اصلی وارد کرده، با کاپیتانی او و حضور محسن فروزان، یعقوب کریمی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، آرش برهانی و احتمالا میلاد نوری به میدان خواهد رفت. آبی ها در صورت کسب پیروزی 34 امتیازی می‌ شوند و خود را به صدرجدول نزدیک خواهند کرد. سایپا هم در صورت برد در این بازی 30 امتیازی می‌ شود و تنها فاصله اش را با استقلال رده پنجمی به حداقل خواهد رساند. پیش‌بینی ما یک مسابقه جذاب و حساس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی