خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ق.ظ

فروزان – رحمتی

مهدی رحمتی در تمام فصل تا به اینجا بیشتر به دنبال اثبات شایستگی‌ های خود به کادرفنی استقلال بود و فردا بار دیگر به دنبال این است که با درخشش در برابر تیم سابقش این مساله را بار دیگر به رخ بکشد.


 به گزارش "ورزش سه"، اگر برای سید مهدی رحمتی بازی مقابل استقلال مهمترین بازی فصل است، محسن فروزان هم احساسی مشابه را نسبت به این دیدار دارد. برای او بسته نگه داشتن دروازه استقلال، به مثابه پیروزی مقابل گلری است که همچنان زیر فشار اوست. سید مهدی رحمتی که با توجه به سابقه و دوران طولانی حضور در استقلال برای خیلی‌ها کماکان دروازه‌بان استقلال است و فروزان جای او را غصب کرده اما از نگاه دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش استقلال موضوع فقط انجام یک نمایش خوب دیگر و گل نخوردن در دیداری ‌است که هر گل خورده نگاه‌ها را به آن دروازه می‌برد؛ جایی که دروازه‌بان پیکان ایستاده و لابد خودش را کنترل می‌کند تا کسی‌ شادی درونی وی را نبیند.

این موضوع البته در بازی رفت با شکل دیگری پیش رفت و حمله وران استقلال با سه بار باز کردن دروازه پیکان و مهدی رحمتی بهترین برد این فصل را برای خود رقم زدند. برای آنها البته موضوع این نبود که بین فروزان و رحمتی چه می‌گذرد اما بازی فردا حتما همه به این مساله فکر می‌کنند که بین دو گلر، یکی جوان‌تر و جویای نام و دیگری باتجربه و همچنان مدعی چه می‌گذرد.

شاید این دو در ابتدای بازی سمت یکدیگر هم بروند اما جنگ سرد دستکش‌ها بین هر دو دروازه‌بانی هست چه رسد به این دو که داعیه شماره یک بودن استقلال را دارند.
  • محمد حسینی

استقلال

رحمتی

فروزان

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی