خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ق.ظ

پورعلی گنجی: کی‌روش نیازی به حمایت من ندارد

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی بالاخره بعد از پایان جام ملت ها سکوت خود را شکست و در مورد تیم ملی حرف های جالبی را به زبان آورد.


گفتگوی اختصاصی "ورزش سه" با یکی از پدیده تیم ملی در جام ملت های 2015 را از دست ندهید.

رفاقت در تیم ملی فوق العاده بود
من خودم چیزی درحدود چهار پنج ماه در تیم ملی حضور داشتم. در این مدت که در تیم ملی حضور داشتم هرگز چنین جوی را تجربه نکرده بودم.واقعا جو فوق العاده بود و همه بازیکنان که در تیم ملی بودند رفاقت فوق العاده ای باهم داشتند. چه بازیکنانی که در زمین حضور داشتند و چه کسانی که روی نیمکت نشسته بودند، همه و همه بعد از گل های تیم ملی به زمین بازی می آمدند و این نشان از رفاقت بین بچه ها دارد. این موضوع نشان از مدیریت خوب کی روش در زمین داشت. من فقط این را می گویم که جوی که در تیم ملی حاکم بود یک جو باور نکردنی بود.

کی روش می توانست خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد
از نظر من اگر امکاناتی که کی روش می خواست را در اختیارش قرار می دادند او می توانست خیلی بهتر از این حرف ها نتیجه بگیرد. فکر نمی کنم کیفیت مناسب زمین تمرین یا برگزاری بازی های دوستانه خوب توقع زیادی باشد که عده ای می گویند که همه امکانات در اختیار کادرفنی تیم ملی بوده است. حداقل امکاناتی که باید در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار بگیرد، زمین تمرین مناسب و همچنین بازی های دوستانه قوی است که یک تیم بتواند در شرایط آرمانی راهی جام ملت های آسیا بشود.

من پورعلی گنجی فقط یک بازی ملی داشتم
شما ببنید که من پورعلی گنجی فقط یک بازی ملی داشتم. آن هم بازی با عراق بود درست یک هفته قبل از شروع جام ملت های آسیا. خیلی از بازیکنان جوان تیم ملی کمتر از 5 بازی ملی داشتند. اگر ما هم حداقل چند بازی دوستانه قبل از جام ملت های آسیا برگزار می کردیم قطعا با تجربه بهتری برابر حریفانمان به میدان می رفتیم.

کی روش نیازی به حمایت من ندارد
اول این را باید بگویم که کی روش نیازی به حمایت من ندارد. در ضمن کارنامه اش خودش گویای همه چیز است و نشان می دهد که آیا در تیم ملی موفق بوده است یا نه.

نفهمیدم چطور خوشحالی کردم
نمی دانم در مورد صحنه گلی که به عراق زدم چه بگویم. واقعا گل های ملی خیلی با بازی هی باشگاهی فرق دارد. وقتی در آن دقیقه حساس به عراق گل زدم نفهمیدیم چه کار کردم و یک دفعه به خودم آمدم و دیدم در کنار تماشاگران هستم.

امیدوارم برای انتخابی جام جهانی 2018 همه چیز تغییر کند
بازهم می گویم کی روش چیز خارق العاده ای نمی خواهد. امیدوارم برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 شرایطی برای ما فراهم شود تا بتوانیم برای این بازی ها شرایط خوبی را تجربه کنیم و به جام جهانی صعود کنیم.
  • محمد حسینی

تیم ملی

فوتبال

پورعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی