خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ق.ظ

انریکه: مسی از سیاره دیگری آمده است

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از بازی با لوانته به تمجید از فوق ستاره آرژانتینی تیمش لئو مسی پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از 10 برد متوالی در همه رقابت ها، در بهترین شرایط ممکن به بازی با لوانته رسیده است. شکست 1-0 برابر سوسیداد، آغازی بود بر بردهای پی در پی کاتالان ها. بارسلونا حالا با یک امتیاز اختلاف، پشت سر رئال مادرید قرار دارد و فردا در نوکمپ باید به مصاف لوانته برود.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد مسی گفت:"بارسا بهترین خط تهاجمی دنیا را در اختیار دارد و هیچ تیمی به اندازه ما در خط حمله قدرتمند نیست. به آمار مسی که نگاه می کنم، به خودم می گویم که این بازیکن از سیاره دیگری آمده است. نه تنها گلهایش که پاس گل های او و افتخارات شخصی و تیمی فراوان مسی، جای حرفی باقی نمی گذارد.

فوتبال به نسبت گذشته بسیار تغییر کرده است. حالا مسابقات فوتبال، سریع تر و دشوار تر از گذشته هستند. وقتی فیلم بازی های خودم را نگاه می کنم، بیش از هر چیزی، کندی فوتبال آن زمان، جلب توجه می کند. به همین دلیل است که آمار و ارقام مسی، استثنایی و باورنکردنی هستند."
  • محمد حسینی

بارسلونا

فوتبال

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی