خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ق.ظ

رکوردشکنی مسی

لئو مسی ساعتی پیش موفق شد سومین هت تریک فصل خود را در مقابل لوانته به ثبت برساند و کمک کرد تا بارسلونا این حریف را با 5 گل از پیش رو بردارد.


به گزارش "ورزش سه"، هت تریک مسی در سیصدمین بازی او در لالیگا، کمک کرد تا این بازیکن به دو قدمی کریستیانو رونالدو برسد.او که تا همین یک ماه پیش، 12 گل از رونالدو عقب بود، به واسطه افت شدید کریستیانو رونالدو در سال جدید میلادی، حالا اختلاف خود در جدول گلزنان با فوق ستاره پرتغالی را به دو گل رسانده (28 در مقابل 26) و در گلزنی در تمام رقابت های فصل نیز از رونالدو پیشی گرفت.

رونالدو در همه رقابت ها تا بدینجا 36 گل و مسی 37 گل به ثمر رسانده است.این هت تریک 31 مسی نیز بود و بدین ترتیب او با رکورد هت تریک های تلمو زارا برابری کرد. مسی در این فصل مقابل دپورتیوو و اسپانیول نیز موفق به ثبت هت تریک شده بود.

مسی در مقابل لوانته نه تنها سه گل زد، بلکه یک پاس گل نیز به نیمار داد و بدین ترتیب با 106 پاس گل، رکورددار پاس گل در تاریخ لالیگا شد. پیش از این او با لوئیس فیگو بطور مشترک صاحب عنوان بهترین پاسور اسپانیا بود.
  • محمد حسینی

بارسلونا

فوتبال

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی