خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ب.ظ

زلاتان: تتوهای بدنم برای مبارزه با گرسنگی بود

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پاریس سنت ژرمن پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل کان، از راز تتوهای متعدد روی بدنش که نام اشخاص نامشخص هستند پرده برداشت.


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان موفق شد در دیدار مقابل کان، گل اول بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد ولی در پایان بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. زلاتان پس از به ثمر رساندن گل، پیراهنش را در آورد و روی بدنش نام‌های متعددی خالکوبی شده بود.

او در رابطه با این تتو ها گفت:" در دیدار مقابل کان، پیراهنم را در آوردم، همه می‌پرسیدند که این تتوهای جدید برای چه هستند. من نام 50 نفر را به صورت موقت روی بدنم تتو کردم. این‌ها نام افراد واقعی هستند که از گرسنگی در سراسر جهان رنج می‌برند. تتوها حالا رفته ولی مردم گرسنه هنوز هستند. 805 میلیون نفر در جهان از گرسنگی رنج می‌برند. اگر می‌خواهید ، آنها را توسط من ببینید و به برنامه جهانی غذا کمک کنید. این اولین بار است که با یک سازمان خیریه همکاری کردم. اگر بتوانیم پیاممان را به رهبران جهان برسانیم، مطمئنم که در کنار هم می‌توانیم مشکل گرسنگی را از بین ببریم."
  • محمد حسینی

زلاتان

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی