خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ق.ظ

کاسیاس در آستانه ثبت یک رکورد جدید

ایکر کاسیاس که در این فصل در مقاطعی با اعتراضات هواداران رئال در برنابئو مواجه شده، در آستانه ثبت یک رکورد در لالیگا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی رئال مادرید در مقابل دپورتیوو در شرایطی به دست آمد که مطابق معمول، کاسیاس درون دروازه قرار داشت و توانست با دو مهار استثنایی، یک کلین شیت دیگر را به ثبت برساند. او که در ابتدای بازی، بخاطر عملکرد ضعیفش در مقابل اتلتیکو، مورد اعتراض بخش وسیعی از هواداران رئال گرفته بود، بخاطر این دو مهار عالی، به شدت در ورزشگاه برنابئو تشویق شد.

این پیروزی شماره 327 کاسیاس در لالیگا بود.بدین ترتیب او از رکورد 326 برد رائول پیشی گرفت و حالا تنها به 7 بازی برای شکستن رکورد زوبی زارتا فاصله دارد.

زوبی زارتا که با پیراهن های اتلتیک بیلبائو، بارسلونا و والنسیا، از سال 1981 تا سال 1994 در لالیگا سابقه بازی دارد، موفق به کسب 333 پیروزی شده است. رئال تا انتهای فصل، 15 بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد و کاسیاس به احتمال فراوان در بخش اعظمی از این بازی ها، بصورت ثابت به میدان خواهد رفت.
  • محمد حسینی

رئال مادرید

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی