خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ق.ظ

بیست و دومین برد نایمخن با گلزنی جهانبخش

در ادامه هفته بیست و ششم ژوپیلرلیگ، نایمخن توانست بیست و دومین برد فصل خود را بدست بیاورد و یک قدم دیگر به صعود نزدیک شود.


به گزارش " ورزش سه " نایمخن در هفته بیست و ششم ژوپیلرلیگ میهمان آچیلز بود. این بازی در ورزشگاه خانگی آچیلز برگزار شد و میزبان خیلی زود توانست توسط ندریکس به گل برتری برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما نایمخن در نیمه دوم نتیجه را تغییر داد و توانست گل خورده را با زدن دو گل پاسخ بدهد. ابتدا آرس در دقیقه 49 و سپس کریستین سانتوس در دقیقه 58 دو گل به ثمر رساندند تا نایمخن به کسب یک برد دیگر امیدوار شود. جهانبخش روی این دو گل موثر بود و نشان داد که همچنان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است.او در دقیقه 83 موفق شد گل سوم نایمخن را به ثمر برساند تا پیروزی تیمش را قطعی کند. نایمخن در ادامه توانست بازی را حفظ کند و در نهایت دو0 یک به برتری برسد تا با 68 امتیاز همچنان رده نخست جدول را به خود اختصاص بدهد. اختلاف نایمخن با تیم دوم جدول یعنی رودا دوباره به 14 امتیاز رسید تا یاران جهانبخش در فاصله 12هفته مانده به پایان ژوپیلرلیگ بخت اصلی صعود لقب بگیرند. گفتنی است جهانبخش 86 دقیقه برای نایمخن بازی کرد و سپس جای خود را سیهات سلیک داد.

  • محمد حسینی

جهانبخش

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی