خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

تونی باید از این دیوار عبور کند!

تونی اولیریرا سرمربی حال حاضر تراکتورسازی فردا برای سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی می کند.


به گزارش "ورزش سه"، این مربی پرتغالی در اولین حضورش با تراکتور در آسیا با این تیم در گروه A چهارم شد که نتیجه ضعیفی بود. تونی همراه تراکتور فقط یک برد بدست آورد. او برای دومین بار هم بعد از استعفای جلالی به تراکتور بازگشت اما باز هم توفیقی در بازی های آسیایی نداشت. او در این رقابت ها بازیکنان موثری همچون علی کریمی، کریم انصاری فرد، محمد نصرتی و... را در اختیار داشت اما باز هم نتوانست طلسم خود با تراکتور در آسیا را بشکند و در همان مرحله گروهی کنار رفت. تونی این بار در گروه C رقابت های مرحله گروهی چهارم شد که نتیجه قابل قبولی برای تیمی با تعداد تماشاگران بالا نبود.تونی در حالی با تراکتور در آسیا نتیجه نگرفته که با تیم الاتحاد عربستان در سال 2011 موفق شد پرسپولیس را در مرحله گروهی شکست دهد ودر مرحلهٔ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۱ ، این تیم را در گروه C با کسب رتبهٔ نخست راهی مرحلهٔ بعد کرد. در حال حاضر تونی باز هم از نیمه فصل با تراکتور است و باید دید با تیمی که هنوز شناخت کاملی از آن دارد می تواند گام محکمی در آسیا بردارد؟ عمو سیبیلو هواداران تراکتور انتظار دارند در سومین سال حضور تراکتور در آسیا این تیم از مرحله گروهی صعود کند انتظاری که از رسول خطیبی مربی سابق این تیم هم داشتند.

اولیریرا سرمربی تراکتورسازی باید در اولین بازی در مرحله گروهی فردا با نماینده ای از ازبکستان نسف قارشی بازی کند. توقعات از تونی اولویرا با توجه به اینکه تیم خوب و یکدستی در اختیار دارد بالاست و او باید در این دوره در آسیا هم نتیجه بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی