خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ق.ظ

ذوب آهن شانس جدی کسب سهمیه آسیا

ذوب آهن پس از تساوی هفته پیش در دربی اصفهان، با پیروزی پر گل امروز خود مقابل سایپا، به روند مثبت بازی های خود ادامه داد.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، یکی از پرگل ترین پیروز های سال های اخیرش را کسب کرد و با چهار گل تیم سایپا را در هم شکست. ذوبی ها که آخرین بار در هفته هفدهم لیگ برتر در تبریز مغلوب تراکتورسازی شدند، دیگر به سمت و سوی شکست نرفتند و در 5 هفته اخیر چهار بار حریفانشان را با باخت از زمین بیرون فرستادند و یک بار هم در دربی اصفهان به تساوی رسیدند.

از نکات مثبت بازی های این تیم می توان به تعداد گلهای زده این تیم پرداخت. ذوب آهنی ها با خط حمله زهردار خود در پنج هفته اخیر 11 بار دروازه حریفان خود را باز کردند و میانگین 2/2 گل زده را برای هر بازی کنار گذاشتند که در تیم های ایرانی لیگ برتر کمتر اتفاق می افتد. ذکر این نکته نیز مهم است که در نقل و انتقالات نیم فصل، با اضافه شدن کاوه رضایی، خط آتش این تیم، زهردارتر از همیشه به کار خود می پردازد. خط آتشی که متشکل از جوانانی همچون مسعود حسن زاده، مرتضی تبریزی و کاوه رضایی و با تجربه هایی همچون مهدی رجب زاده و اسماعیل فرهادی است.



البته لازم به ذکر است که از 5 بازی اخیر ذوبی ها چهارتای آن در فولادشهر اصفهان برگزار شده است و به نوعی می توان عنوان خوش شانسی حاصل از قرعه مناسب را چاشنی موفقیت این روزهای آنها عنوان کرد. ذوب آهن در 5 هفته اخیر، سایپا را با نتیجه 4 بر 1، استقلال خوزستان را با نتیجه 2 بر 1، راه آهن را با نتیجه 3 بر 0 و پرسپولیس را با نتیجه 1 بر 0 از پیش رو برداشت و در دربی اصفهان نیز با سپاهانی ها به تساوی 1 بر 1 رسید.

ذوبی ها که اکنون و پس از انجام 22 بازی با 34 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، با ادامه این روند و البته بازی های حساسی که بین تیم های صدر جدولی برگزار می شود، می توانند با امید از دست دادن امتیاز تیم های بالا نشین، حتی چشم به گرفتن سهمیه و حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2016 داشته باشند.



ذوب آهن که با پیروزی در مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، خود را به فینال این مسابقات رساندند و در آن دیدار باید در مقابل نفت تهران قرار بگیرند و شانس آسیایی شدن را از طریق مسابقات جام حذفی را نیز دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی