خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ق.ظ

شکست ناپذیری نفت 200 روزه می‌شود

نفت تهران برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز 2-1 برنده شد تا بی شکستی نفت برابر تیم های لیگ ایران به 17 بازی بدون شکست و 197 روز برسد.


به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که در روز 2 شهریور سال جاری تیم فوتبال برابر تیم فوتبال سایپا 2-1 بازنده شده بود دیگر هیچگاه در لیگ نباخت تا در روز 20 اسفند،پس فردا روزهای بی شکستی این تیم در لیگ برتر به 200 روز برسد،طولانی ترین تعداد بازیهای بی شکست در لیگ ایران 43 بازی ودر اختیار پرسپولیس سال های ابتدای دهه 50 است.

پرسپولیس بعد از باخت به تیم تاج مسجدسلیمان در دی ماه 1350 تا روز 4 خرداد 1353 که برابر تاج بازنده شد یک دوره طولانی بی شکستی را تجربه کرده، اما در تاریخچه لیگ برتر تعداد بازی های بی شکست با 21 بازی در اختیار تیم سایپا سال 1384 است. سایپا هر چند با هدایت بیژن ذوالفقارنسب در این سال به عنوان سوم لیگ رسید اما بعد از شکست هفته اول خود برابر تیم پاس تا دیدار هفته بیست و سوم، بی شکست ماند. پرسپولیس هم در سال 1386، 26 بازی بی شکست را تجربه کرد اما این بی شکستی مثل عملکردش در دهه 50 مربوط به یک دوره لیگ نبود و 9 بازی پایانی لیگ ششم و 16 بازی ابتدایی لیگ هفتم را در برمی‌گرفت.
  • محمد حسینی

فوتبال

لیگ برتر ایران

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی