خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

نوراللهی: النصر را ببریم 80 درصد راه صعود را رفتیم

بازیکن پرسپولیس می‌گوید اگر تیمش مقابل النصر به پیروزی برسد، 80 درصد راه صعود را طی کرده است.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احمد نوراللهی درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی در عربستان داریم. النصر تیم خوبی است و مطمئنا کار راحتی پیش‌رو نداریم ولی ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، زیرا می‌دانیم اگر در این بازی به پیروزی برسیم، 80 درصد راه صعود را طی کرده‌ایم.

وی افزود: روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط مطلوبی است. ما پتانسیل شکست دادن النصر را داریم. امیدواریم تلاش‌های ما به نتیجه‌ برسد و دست پر به تهران برگردیم.

بازیکن جوان تیم پرسپولیس درباره نبود گابریل نیز گفت: نبود گابریل تاثیرگذار است. با حضور او خط ها‌فبک تیم هماهنگ کار می‌کرد و باعث می‌شد تیم روند خوبی را طی کند اما مطمئنا کادرفنی جایگزین مناسبی برای او انتخاب می‌کند.

نوراللهی درباره حضورش در ترکیب تیم امید نیز گفت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم. انشاءالله بعد از بازگشت از عربستان به اردوی تیم امید ملحق می‌شوم تا کارمان را آغاز کنیم. ما در این دوره تیم خوبی داریم که پتانسیل صعود به المپیک را دارد. با تلاش‌های آقای کاشانی امکانات خوبی هم فراهم شده است که می‌تواند در روند آماده سازی تیم به ما کمک کند.
  • محمد حسینی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی