خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

ایران بدون تغییر مقابل یاران زلاتان

جلسه فنی بازی تیم ملی ایران برابر سوئد از دقایقی قبل در هتل آغاز شد تا کی روش آخرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امشب در دیداری تدارکاتی و البته حساس به مصاف تیم قدرتمند سوئد می رود دیداری که بازی آخر کی روش محسوب می شود و از این حیث حساسیتش چند برابر شده است.

تیم ملی امروز در سالن تمرین سبکی را انجام دادند و ریکاوری کردند.تیم ملی کشورمان در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر استکهلم به مصاف سوئد می‌رود که با توجه به تمرینات و جلساتی که کادر فنی با بازیکنان داشته به احتمال زیاد نسبت به بازی قبلی برابر شیلی تغییر مهمی در خط دفاعی ایجاد می شود.

در بازی قبلی تیم ملی برابر شیلی خط دفاعی ایران با ترکیب همان ترکیب وریا غفوری، پژمان منتظری، سید جلال حسینی و هاشم بیگ زاده به میدان رفت که جلوی خط حمله قدرتمند سوئد کار سختی دارند. امیر حسین صادقی در این بازی روی نیمکت می نشیند و به دلیل مصدومیتی که داشته هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است.

علیرضا حقیقی دروازه بان اصلی تیم ملی در این بازی هم فیکس خواهد بود و می خواهد مانند بازی برابر شیلی دروازه اش را بسته نگه دارد.

جواد نکونام (کاپیتان) آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی که در بازی قبلی عملکرد بسیار خوبی داشتند و در نتیجه هم تاثیرگذار بودند در این بازی هم نفرات اصلی هستند.البته این احتمال وجود دارد امید ابراهیمی هم به جای شجاعی در ترکیب قرار بگیرد که هنوز این مساله قطعی نشده است.

اشکان دژآگه که به حق می توان گفت در بازی با شیلی از بهترین های زمین بود هم در این بازی نکته اتکای تیم ملی است. رضا قوچان‌نژاد و وحید امیری هم نفرات خط حمله تیم ملی را تشکیل می دهند.امیری به خاطر گلی که در بازی با شیلی زد انگیزه زیادی دارد.
  • محمد حسینی

تیم ملی

زلاتان

سوئد

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی