خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

روزهایی تلخ‌تر از دایی و گل‌محمدی برای درخشان

دو فصل پیش و یک روز پس از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان بود که حمید درخشان در مصاحبه ای تاکید کرد که کادر فنی پرسپولیس که در آن موقع یحیی گل محمدی را در راس خود می دید بایستی تغییر کند.


به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از شکست پرسپولیس و قهرمان نشدن این تیم در جام حذفی، خود حمید درخشان در بین گزینه های هدایت پرسپولیس قرار گرفت هر چند که در نهایت علی دایی سرمربی جدید قرمزها لقب گرفت. جالب اینکه به هر حال حمید درخشانی که شاید دوست داشت روزی هدایت قرمزها را بر عهده گیرد در روزهایی که سیاسی با دایی به مشکل خورده بود و در شرایطی که علی دایی هم با لباس شخصی به تمرین تیمش آمد در تمرین این تیم حضور یافت تا بالاخره رویای هدایت پرسپولیس برای درخشان تحقق یابد.

این مقدمه اما برای اشاره به عصبانی شدن درخشان در کنفرانس مطبوعاتی دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن است، جایی که او حتی آرزو کرد مسابقات هر چه زودتر پایان یابد.

شاید حالا حمید درخشان به دیواری محکم خورده است و شرایط گل محمدی و دایی را نیز در روزهای پایانی حضور در پرسپولیس بهتر درک می کند. شاید اگر او به عقب برگردد حتی محتاط تر در مورد گل محمدی مصاحبه کند و در مورد دایی رفتارش را شکل دهد!
  • محمد حسینی

فوتبال

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی