خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ق.ظ

هیه رو: قهرمانی اروپا در DNA رئال است

رئال مادرید به عنوان مدعی عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، در فصل جاری نیز شانس خوبی برای رسیدن به مقام قهرمانی در اختیار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال برای رسیدن به این مهم، ابتدا باید حریف دشواری چون اتلتیکو را در یک چهارم نهایی از پیش رو بردارد. تاکنون هیچ تیمی نتوانسته در شکل جدید چمپیونزلیگ به قهرمانی دست یابد و تنها میلان بود که در اواخر دهه 80 موفق شد دو بار متوالی جام باشگاه های اروپا را تصاحب کند.

فرناندو هیه رو، کاپیتان سابق رئال و مربی فعلی این تیم در همین رابطه به وبسایت یوفا گفت:" من فکر می کنم که می توانیم موفقیت سال گذشته در لیگ قهرمانان را امسال هم تکرار کنیم. تیمی قدرتمند و قابل اطمینان در اختیار داریم که می تواند همچون رئال اواخر دهه 90 و سال های ابتدایی قرن جدید، در اروپا موفق ظاهر شود.
در حال حاضر بسیاری به قهرمان شدن رئال بدبینند؛ چرا که هیچ تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. رکوردها برای شکسته شدن هستند و رئال می تواند امسال هم قهرمان شود. قهرمانی اروپا در DNA رئال مادرید است."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی