خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

کی‌روش: از این اتهام کثیف شکایت می‌کنم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در جلسه ای با حضور رئیس و مدیران فدراسیون درباره آینده کاری اش در ایران به گفت‌وگو نشست.


به گزارش "ورزش سه"، پس از نشست روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که اعضای هیات رئیسه علی کفاشیان را مامور مذاکره با کی‌روش کرده بودند، جلسه ای از ظهر امروز در محل فدراسیون فوتبال بین طرفین آغاز شد که بیش از دو ساعت طول کشید. جلسه ای که خبرنگاران خبرگزاری ها را به خیابان سئول کشانده بود.

کارلوس کی‌روش در پایان جلسه در ابتدای حرف هایش اعلام کرد از روزنامه ای امروز درباره مدیربرنامه های مشترک وی و علیرضا حقیقی و پژمان منتظری مطلبی منتشر کرده شکایت می‌ کند. او درباره این خبر و تیتر منتشر شده کلمه کثیف را به کار برد و گفت: با آبروی من و دیگران بازی کرده‌اند. سپس کی‌روش که در راهروی فدراسیون ناگهان با عباس ترابیان سرپرست سابق تیم‌ملی مواجه شده بود، به ناگاه به فارسی کلمه ای را به زبان آورد که بار معنایی خوبی ندارد. او سپس با خنده به خبرنگاران گفت: «تعجب می‌ کنم که آقای ترابیان با این کلمه درباره من در جمع حرف نمی‌ زند.» که این حرف او معنای روشنی داشت و از علت اختلاف کی‌روش و ترابیان پرده برداشت.

سرمربی تیم‌ملی که گفت‌وگوی بسیار کوتاهی با خبرنگاران داشت درباره ادامه کارش با تیم‌ملی هیچ اظهارنظری نکرد و با خودروی سازمانی اش از مقابل ساختمان فدراسیون دور شد. سوال خبرنگاران از آرین قاسمی مترجم او درباره ادامه کارش با تیم‌ملی هم به نتیجه نرسید. او هم بدون آنکه کلمه ای به زبان بیاورد، از میان خبرنگاران گذشت جمع را تنها گذاشت.
  • محمد حسینی

فوتبال

کیروش

نظرات  (۲)

عجب!
پاسخ:
از اینکه به وب من اومدید خوشحالم ممنون
  • قاسم صفایی نژاد
  • ممنون
    پاسخ:
    از اینکه به وب من سر زدید متشکرم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی