خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ق.ظ

نفت - فولاد

مسابقه نفت ـ فولاد مثل بازی رفت می‌ تواند تماشایی و جذاب باشد. این یکی از حساس ترین مسابقات لیگ است که نتیجه آن تاثیر مستقیمی روی قهرمان این فصل خواهد گذاشت.


به گزارش "ورزش سه"، نفت، صدرنشین شایسته لیگ فوتبال ایران که با برد 3 ـ صفر از عربستان می‌ آید، برای تداوم موفقیت هایش در تهران به مصاف تیم فوتبال فولادخوزستان می‌ رود که در عربستان 2 بر صفر مغلوب الهلال شد. آسیایی ها که روند خوب فصل پیش را حفظ کرده اند، هر دو به سه امتیاز این مسابقه احتیاج فراوان دارند.

1. نفت، در حالی به میدان می‌ رود که با برد در این بازی صدرنشین می‌ ماند، اگر مساوی هم کند، در صورت مساوی یا شکست تراکتورسازی بازی با سپاهان، باز هم صدرنشین می‌ ماند.

2. فولاد ببرد 44 امتیازی شده و در صورت عدم پیروزی سپاهان برابر تراکتورسازی، به رده سوم جدول رده‌بندی صعود می‌ کند. آنها به کسب امتیاز در این مسابقه به شدت احتیاج دارند و شاید کسب سهمیه آسیایی به موفقیت در این بازی گره خورده باشد.

3. نفتی ها در حالی با فولاد بازی می‌ کنند که پیروزی در این بازی بیستمین بازی موفق برای آنها را در لیگ رقم می‌ زند. این رکوردی است که نتیجه اش صدرنشینی زردپوشان درلیگ است. نفت در 19 بازی متوالی بی شکست خود در لیگ، صاحب 11 برد و 8 مساوی شده است.

4. فولاد در 5 بازی اخیر تنها در یک بازی برنده شده است. اما همان برد 2 ـ یک مقابل استقلال نشان از قدرت نهفته شاگردان اسکوچیچ دارد که البته در این بازی مثل همیشه تعداد زیادی محروم و مصدوم روی دستشان است. اتفاقی که باعث از دست رفتن صدرنشینی لیگ و سقوط آنها به رده های پایین تر شد.

5. 2 تیم تا به حال 9 بار با هم بازی کرده اند و فولاد با 5 برد، 3 مساوی، یک باخت، 16 گل زده و 10 گل خورده بهتر کار کرده است.

6. ایمان مبعلی ستاره نفت، محصول باارزشی است که ازفولاد به فوتبال ایران معرفی شده است. ایمان که علاقه داشت در سال های پایانی فوتبال دوباره به فولاد برگردد، با نظر مثبت مدیران این باشگاه مواجه نشد تا در نفت بدرخشد و آقای پاس گل لیگ باشد.

7. غلامرضا رضایی و لئوناردو پادووانی سابقه بازی در فولاد را دارند. غلامرضا سال گذشته با فولاد قهرمان لیگ شده و از آنجا به تهران بازگشته و در جمع شاگردان منصوریان می‌درخشد.

8. احمد آل‌نعمه مدافع فولاد یک سال موفق را در نفت سپری کرده همچنین بهمن کاملی مدافع تبریزی فولاد هم از نفت به این تیم آمده است. عباس بوعذار مهاجم جنوبی نفت هم محصول اهواز و تیم آبی‌پوش این شهر استقلال است.

9. امین حاج محمدی، مدافع نفت محروم است اما فولاد با 2 محروم یعنی یوسف وکیا، امید خالدی اوضاع مساعدی ندارد. امروز دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد اعلام کرد تیمش تنها به اندازه یک تیم هندبال بازیکن دارد. او مهرداد جماعتی و مهدی بدرلو را نیز در اختیار ندارد.

10.عدم پخش تلویزیونی این مسابقه حساس و احتمالا زیبا مورد انتقاد بازیکنان دو تیم قرار گرفته و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت از مسوولان خواسته این مسابقه را حداقل در شبکه کارتون پخش کنند.
  • محمد حسینی

فولاد

لیگ برتر ایران

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی