خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

پیروزی شیرین لیورپول بر نیوکاسل در آنفیلد

دیدار تیم های لیورپول و نیوکاسل لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود لیورپول خاتمه یافت تا این تیم به 4 امتیازی منچسترسیتی رده چهارمی برسد.



به گزارش "ورزش سه"، لیورپول رده ششمی پس از کسب 4 برد متوالی، در دو هفته اخیر، دو شکست بد مقابل منچستریونایتد و آرسنال متحمل شد و کمی از کورس رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان فاصله گرفت. در سوی دیگر نیز نیوکاسل رده سیزدهمی نیز پس از 4 باخت متوالی، به آنفیلد آمده بود تا بلکه با تکرار برد بازی رفت، بتواند خود را از بحران خارج کند.

راجرز برای این بازی، استرلینگ را در خط حمله قرار داده بود و استوریج بازهم در ترکیب اصلی جایی نداشت. بازی با حملات لیورپول آغاز شد و این تیم تا دقیقه 9 بازی که به گل دست یافت، یکی دو خطر نصفه و نیمه روی دروازه نیوکاسل خلق کرد.



در این لحظه بود که پاس بلند و قطری هندرسون در گوشه چپ محوطه جریمه نیوکاسل به استرلینگ رسید. مهار عالی این بازیکن 21 ساله و حرکت انفرادی او درون محوطه جریمه، با یک ضربه فنی و دقیق همراه شد تا گل اول لیورپول به زیبایی به ثبت برسد.

پس از این گل، نیوکاسل برای جبران جلو کشید اما لیورپولی ها روی ضد حملات چند موقعیت خوب دیگر نیز به دست آوردند که حاصلی نداشت. نیوکاسل در دو دقیقه انتهایی نیمه اول، دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

در صحنه اول، آیوزه پرز با ضربه سری تماشایی دروازه لیورپول را به شدت تهدید کرد اما مینیوله توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد نیز عبید با شوتی محکم، روی دروازه لیورپول خطرساز شد اما این توپ با اختلاف کمی به بالای دروازه رفت تا نیمه اول با برتری 1-0 قرمزهای آنفیلد به اتمام برسد.



نیمه دوم گمان می رفت که نیوکاسل برای جبران گل خورده فشار بیشتری روی دروازه لیورپول بیاورد اما در عمل این میزبان بود که با میدانداری و گردش خوب توپ، فرصت های گل زیادی را به دست آورد که تنها یک بار موفق به استفاده از آنها شد.

پس از اینکه کوتینیو و استرلینگ چند موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 70 بود که جو آلن در یک غافلگیری موفق به زدن گل دوم لیورپول شد. کرنر ارسالی با دفع ناقص مدافع نیوکاسل به امره جان رسید. این بازیکن ترک تبار نیز بلافاصله توپ را به درون محوطه جریمه سانتر کرد که بازهم یک دفع ناقص باعث شد توپ زیر پای جو آلن بیفتد و این بازیکن ولزی نیز با یک شوت محکم توپ را به کنج دروازه نیوکاسل فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.



در ادامه، لوورن و استرلینگ بازهم این فرصت را داشتند تا فاصله را بیشتر کنند اما با بدشانسی موقعیتهایشان به گل تبدیل نشد. ضمن اینکه در دقیقه ،83 موسی سیسوکو نیز با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا کار برای نیوکاسل دشوارتر نیز بشود.

 بدین ترتیب بازی با نتیجه 2-0 به سود لیورپول به تمام رسید تا این تیم با 57 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند .نیوکاسل نیز پنجمین باخت متوالی خود را تجربه کرد و در همان رده سیزدهم باقی ماند.
  • محمد حسینی

فوتبال

لیورپول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی