خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

قلعه‌نویی: دستیارانم جزو افتخارات استقلال‌‎اند

پیش از بازی حساس مقابل ملوان امیر قلعه‌نویی آخرین تلاش های خود را برای تقویت روح برنده استقلال انجام می‌ دهد.



او که نمی‌ خواهد مربی یک تیم تسلیم شده باشد، با 3 امتیاز احتمالی بازی ملوان می‌تواند امیدوار باشد دوباره به کورس قهرمانی بازگردد.

قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در ابتدا درباره حرف های استقلالی های سابق که کادرفنی او را مورد انتقاد قرار دادند گفت: افتخارم این است که کمک ها و دستیارانم همگی جزو کاپیتان های سابق و پرافتخار استقلال بوده اند و از نظر شخصیتی نیز جزو با اخلاق ترین افراد هستند.

وی ادامه داد: آنها بهترین مشاوران من به حساب می‌ آیند اما همیشه گفته ام مسوولیت نتایج تیم برعهده من است. جا دارد از کادر شریف و مجرب تیمم که زحمات زیادی کشیده اند و هیچگاه توقعی نداشتند، تشکر کنم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه درباره دیدار حساس تیمش برابر ملوان گفت: دیدار برابر ملوان که با حضور فیروز کریمی شرایط خوبی پیدا کرده سخت خواهد بود و بار دیگر باید بگویم ایشان از بهترین مربیان فوتبال ایران، به حساب می‌ آیند.

وی افزود: با تمام توان در این دیدار به میدان خواهیم رفت و برای به دست آوردن 15 امتیاز باقیمانده تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. بازیکنانم نیز به این نکته و شرایط حساس تیم کاملا آگاه هستند و مطمئن باشید در این 5 بازی شرایط را به نفع استقلال خواهند کرد.

سرمربی استقلال بار دیگر با اشاره به این ادعا که تیمش شانس قهرمانی دارد گفت: 5 بازی باقیمانده و هر نتیجه امکان دارد حاصل بشود. ما باید تا آخرین لحظه به دنبال نتیجه گرفتن باشیم و امیدوار باشیم نتایج دیگر به نفع ما رقم بخورد.
  • محمد حسینی

استقلال

فوتبال

قلعه نوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی