خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بارسلونا و هشتمین نیمه نهایی در 10 سال اخیر


بارسا با برتری 5-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت بر پاری سن ژرمن، موفق شد برای هشتمین بار در 10 سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.


به گزارش "ورزش سه"، این یک رکورد مهم و خوب برای بارسا محسوب می شود. تنها دو حریف در 10 سال گذشته موفق شده اند تا سد راه کاتالان ها برای رسیدن به نیمه نهایی شوند. لیورپول در سال 2007 و در یک هشتم نهایی موفق شد تا بارسا را از دور رقابت ها خارج کند و فصل گذشته نیز اتلتیکو مادرید در یک چهارم، بارسلونا را از رسیدن به نیمه نهایی ناکام گذاشت.

مردان سیمئونه در نوکمپ 1-1 بارسا را متوقف کردند و در بازی برگشت نیز با گل دقیقه 5 کوکه، کار بارسای تاتا مارتینو را یکسره کردند.در 8 مورد دیگر، بارسا از سال 2006 همیشه یک پای نیمه نهایی بوده است و 3 بار نیز با پیروزی بر حریفانش در این مرحله به فینال صعود کرده است.

در 10 سال گذشته، بارسا در فصول 2006، 2009 و 2011 در پاریس، رم و لندن، موفق به کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ شده است. آرسنال و دو بار منچستریونایتد، در فینال مغلوب بارسا شدند. تیم هایی که درنیمه نهایی موفق به حذف بارسا شدند نیز عبارتند از: اینتر، چلسی، بایرن و منچستریونایتد.

نظرات  (۱)

  • فروهر وَ فرداد
  • فکر نان باش که خربزه آب است...مقله قهوه های ما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی