خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ق.ظ

آنچلوتی: با بهترین بازی فصل،یووه را حذف میکنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که برای شکست دادن یوونتوس و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، رئال باید بهترین نمایش فصلش را ارائه دهد.


به گزارش "ورزش سه"، به حکم قرعه، رئال و یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو خواهند شد. بازی رفت در تورین و بازی برگشت در مادرید برگزار خواهد شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال، در واکنش به قرعه تیمش به وبسایت باشگاه رئال گفت:" در این سطح از رقابت ها، همه حریفان دشواری های خاص خود را دارند. یوونتوس باشگاهی با تاریخ افسانه ای است که پس از 12 سال به این مرحله راه یافته. آنها فصل موفقی را پشت سر می گذارند و تقریبا قهرمانیشان در ایتالیا قطعی شده است.این به یوونتوس کمک می کند تا تمام تمرکزش را روی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بگذارد.

برای ادامه رویاپردازی هایمان که رسیدن به فینال و دفاع از عنوان قهرمانی است، اطمینان دارم. برای برتری مقابل یوونتوس، باید بهترین رئال مادرید ممکن باشیم و بهترین بازی فصلمان را انجام دهیم. مثل همین بازی قبلی مقابل اتلتیکو مادرید و با همان انگیزه و شور و شوق بالا. به توانایی های تیمم اطمینان کامل دارم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی