خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر


هفته بیست و نهم لیگ برتر با صدر نشینی تراکتور  به پایان رسید



به گزارش "ورزش سه"، 11 بازیکن برتر این هفته به قرار زیر است. با این توضیح که در این انتخاب نظر اعضای کادرفنی تیم های مختلف پرسیده شده است.

شهاب گردان (سپاهان):
سپاهان در شرایطی در زمین نفت‌مسجدسلیمان به پیروزی رسید که شهاب گردان دروازه‌بان مازندرانی این تیم واکنش های نجات بخشی روی حملات مسجدسلیمانی ها داشت. او در نیمه دوم 3 سیو خوب داشت و نهایتا با یک کلین شیت احتمالا در بازی پایانی سپاهان مقابل سایپا هم در دروازه زردپوشان قرار خواهد گرفت.

هادی محمدی(ذوب‌آهن):
 مدافع وسط جوان ذوب یارگیری سفت و سختی با فرزاد حاتمی مهاجم خطرناک ملوان داشت و هرگز به حاتمی اجازه برتری روی هیچ کدام از سانترهای ارسالی را نداد تا ذوب‌آهن با خیال راحت به فکر حمله به دروازه حریف باشد.


فریرا دوسانتوس(تراکتورسازی):
مدافع سیه چرده و بلندقامت تراکتوری ها در بازی روز گذشته مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و برای اولین بار در این فصل خود را به عنوان یک خرید خوب معرفی کرد. این بازیکن که در این فصل به تراکتور پیوسته سابقه بازی در تیم های مختلفی در سراسر جهان را دارد.

امین حاج محمدی(نفت‌تهران):
 مدافع سابق تیم‌ملی امید در بازی با صبا بهترین بازیکن تیمش بود و نقش زیادی در موفقیت نفت و کسب سه امتیاز این بازی داشت. حاج محمدی که بعد از بازی العین و دریافت 3 گل خورده باز هم در جمع نفتی ها حاضر بود، پاسخ اعتماد منصوریان را به خوبی داد.

آندرانیک تیموریان (تراکتورسازی):
آندرانیک تیموریان چهره اول بازی تراکتور ـ استقلال نقش زیادی در تخریب بازی حریف در مسابقه حساس دیروز داشت. در روزی که تراکتور بازی را به دو قسمت تقسیم کرده بود، آندو در پست هافبک دفاعی نقش اصلی را در جمع کردن حملات حریف داشت و کاملا در این کار موفق بود.


قاسم حدادی فر (ذوب‌آهن):
 قاسم حدادی فر در اغلب اوقات این فصل فوق العاده و درخشان بوده است. این هافبک خوش اخلاق اصفهانی در بازی ذوب‌آهن مقابل ملوان همه کار کرد، پاس داد، خلق موقعیت کرد، تکل زد و درخشید و البته یک اخطار بی جهت هم دریافت کرد تا روز خوبش اندکی خراب بشود.

رامین رضائیان (راه‌آهن):
رامین رضائیان هافبک راست تیم راه‌آهن ستاره تیمش در دیدار حساس مقابل پیکان بود و 2 بار دروازه سیدمهدی رحمتی را فروریخت تا نقش اصلی را در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کند. ضربه ایستگاهی رامین که تور دروازه رحمتی را لرزاند. احتمالا زیباترین گل این هفته لیگ‌برتر فوتبال ایران است.

محمدرضا خلعتبری(سپاهان):
محمدرضا خلعتبری با درخششی دوباره در لیگ‌برتر حالا امیدوار است که به تیم‌ملی بازگردد. این بازیکن مازندرانی در بازی روز گذشته سپاهان مقابل نفت‌مسجدسلیمان همه کار کرد و البته به جز پاس گلی که داد و پنالتی ای که خراب کرد، یک گل هم به ثمر رساند تا بخشی از پیروزی تیمش مقابل حریف مسجدسلیمانی باشد.

مجتبی رمضانی (سایپا):
 مجتبی رمضانی بازیکن جوانی است که تازه به جمع سایپایی ها اضافه شده است. او به محض آغاز بازی موفق شد دروازه تیم استقلال‌خوزستان را باز کند تا یک بار دیگر نشان بدهد جوان ها در فوتبال ایران تمام نمی‌ شوند.

جابر انصاری (گسترش فولاد):
 جابر که حالا او را با پشتک های عجیب و غریبش در بازی دیروز می‌ شناسیم دو گل وارد دروازه پرسپولیس کرد تا گسترش فولاد در لیگ‌برتر فوتبال ایران نگه دارد. 2 گل انصاری به روش های متنوعی به ثمر رسید تا این بازیکن جشن بزرگی در یکشنبه شب تبریز برگزار کند.



سامان نریمان‌جهان (تراکتورسازی):
 این رویایی ترین روز زندگی ورزشی این مهاجم کوتاه قامت تراکتورسازی بود که همواره در سایه لوسیانو ادینهو گرفتار شده است. نریمان‌جهان که قبلا در بازی پرسپولیس هم درخشیده بود در ورزشگاه آزادی خوب کار می‌ کند. 3 گلی که او وارد دروازه استقلال کرد، شاید قهرمان لیگ را تعیین کند.


توضیح:
 در این تیم چهره هایی مثل لوسیانو ادینهو، ابراهیم صادقی، بهادر عبدی، سعید دقیقی، قاسم دهنوی، عبدالله کرمی و روزبه چشمی هم می‌ توانستند در تیم منتخب هفته حضور داشته باشند.
  • محمد حسینی

فوتبال

لیگ برتر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی