خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

فابرگاس : مسی افسانه زنده بارسلوناست

سسک فابرگاس که تابستان گذشته بارسا را به مقصد چلسی ترک کرد همچنان وابستگی شدیدی به این تیم و هم تیمی های سابق خود دارد.


به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته وقتی اختلافات بین انریکه و لیونل مسی علنی شد، بسیاری بحث رفتن مسی به چلسی و نزد دوست صمیمیش فابرگاس در پایان فصل را مطرح کردند اما با خروج ابرهای تیره از آسمان بارسلونا و اوج گرفتن دوباره این تیم، حالا کمتر کسی این ادعا را باور می کند.

سسک فابرگاس که به تازگی با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده، در رابطه با لئو مسی به رادیو کوپه گفت:" وقتی از بارسلونا صحبت می کنید، ناخودآگاه چهره مسی به ذهنتان می آید. برای من، مسی افسانه زنده بارسلوناست. در آینده، این خود مسی است که در مورد آینده و صلاح خانواده اش تصمیم گیری خواهد کرد اما تحت هر شرایطی، بارسا متعلق به مسی و مسی متعلق به بارسلوناست. فکر نمی کنم کسی به این موضوع شکی داشته باشد."

فابرگاس در مورد شرایط خوب این روزهای بارسلونا گفت:" بارسا 5 ماه است که در بهترین فرم خودش قرار دارد. با مسی، نیمار و سوارز در خط حمله و پیکه در خط دفاع، معتقدم که بارسا همه جام های این فصل را از آن خود خواهد کرد. انریکه در زمان حضور گواردیولا، در تیم دوم بارسا مشغول کار بود و برای همین باشگاه هم بازی کرده است. او اشراف کاملی روی جو بارسلونا دارد و همه چیز تحت کنترل اوست."
  • محمد حسینی

بارسلونا

فوتبال

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی