خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ق.ظ

نگرانی در مورد ورزشگاه میزبان فینال چمپیونزلیگ

هرتا برلین در فصل جاری بوندسلیگا همچون همیشه دیدارهای خانگی خود را در المپیک اشتادیون برگزار کرده است؛ استادیومی که فقط پذیرایی میهمانان هرتا نیست و حتی بعد از پایان بوندسلیگا کارگران می‌بایست این ورزشگاه را برای دو رویداد مهم دیگر آماده کنند.


به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه المپیک اشتادیون در یازده روز آینده انتظار دیدار سه دیدار مهم را می‌کشد: یک دیدار حذفی برای تعیین تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر؛ فینال جام حذفی آلمان و از آن مهم‌تر بازی فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا.
ابتدا پنجشنبه 28 ماه می هرتابرلین و تیم سوم لیگ دو آلمان دیدار رفت خود برای تعیین تیم سقوط‌کننده را در المپیااشتادیون شهر برلین برگزار خواهند کرد؛ بعد از آن تنها دو روز فرصت هست تا این ورزشگاه برای دیدار فینال جام حذفی بین بروسیا دورتموند و ولفسبورگ آماده شود. و در آغاز ماه ژوئن برلین باید زمین چمن، سکوها و اردوگاه استادیوم بزرگ خود را برای پذیرایی از بارسلونا و یوونتوس فینالیست‌های چمپیونزلیگ حاضر کند. مدیر این مجموعه با اشاره به استرس دست اندرکاران این استادیوم گفت:" کار بسیار زیادی داریم اما از پس آن برخواهیم آمد. اگر فکر اینجایش را نکرده بودیم، الان بیچاره بودیم ولی جای نگرانی نیست."
  • محمد حسینی

لیگ قهرمانان اروپا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی