خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ق.ظ

نیمار:در پلی استیشن بوفون را انتخاب میکنم

نیمار، ستاره بارسا، در آستانه دیدار تیمش مقابل یوونتوس در فینال چمپیونزلیگ، فاش کرد که معمولا در ‏بازی پلی استیشن، جان لوئیجی بوفون را درون دروازه قرار می دهد.‏


به گزارش "ورزش سه"، مثلث هجومی بارسا این فصل با زدن 120 گل، رکوردی خیره کننده را به جا ‏گذاشتند اما نیمار معتقد است براای باز کردن دروازه بوفون کار دشواری خواهند داشت.‏
او به خبرنگاران گفت:" مسی و سوارز بازیکنانی استثنایی هستند؛ با کیفیتی بسیار بالا. فاکتور اصلی، ‏دوستی ما در داخل و خارج زمین است. ما دوستان بسیار خوبی هستیم و این به ما کمک زیادی می کند. ‏
امیدوارم بتوانیم این فصل مان را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم و بعد از همه سختکوشی این فصل، ‏با خوشحالی زمین را ترک کنیم. من کاملا مطمئنم که می توانیم به پیروزی برسیم.‏
البته یوونتوس هم تیم فوق العاده ای است؛ به همین دلیل است که در فینال حضور دارند. می دانیم که ‏دیدار فوق العاده ای خواهد بود و البته بسیار دشوار؛ به ویژه اینکه بوفون دروازه بان فوق العاده ای است؛ ‏یکی از بهترین های تاریخ.‏
من در پلی استیشن معمولا از او درون دروازه استفاده می کنم. من طرفدار پر و پا قرص او هستم. دوست ‏دارم به او گل بزنم. من از بچگی رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ را داشتم و امیدوارم این رویا بالاخره ‏برآورده شود."‏
  • محمد حسینی

بارسلونا

فوتبال

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی