خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ق.ظ

کمالوند سرمربی فصل آینده گسترش فولاد

فرازکمالوند یک فصل دیگر به عنوان سرمربی گسترش فولاد به کار خود ادامه خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، کمالوند که سابقه موفقی در هدایت تراکتورسازی دارد اواسط فصل گذشته جانشین مهدی تارتار شد و این تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

کمالوند که در پایان فصل به عنوان نامزد جدی سرمربیگری در گسترش مطرح شده بود؛ پس از ارائه‌ی برنامه‌ی مفصل خود به مدیرانِ باشگاه، بعد از ظهر امروز با اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه به توافق رسید تا کار خود را برای فصل آینده به طور رسمی آغاز کند. این مربی جوان که از شهر تبریز خاطرات خوشی دارد، هدف اصلی خود در این فصل را حضور در میان 6 تیم بالای جدول اعلام کرده است. کمالوند که از 1374 با مربیگری در نوجوانان پاس، در 19 سالگی مربیگری را آغاز کرده بود، امروز با تمدید قرارداد با گسترش فولاد، رسما بیستمین سال مربیگری خود در ایران را با این تیم تبریزی در لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

کمالوند یک سال فرصت دارد تا دوباره به جمع بالانشینان برگردد؛ کاری که پیش‌تر با تراکتورسازی انجام‌اش داده بود. گسترش که با دو مربی مطرح دیگر نیز مذاکراتی کرده و از آنان برنامه خواسته بود؛ حالا امیدوار است یک فصل خوب را با کمالوند پشت سر بگذارد.
  • محمد حسینی

فوتبال

گسترش فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی