خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

آلوس: مسی مرا متقاعد کرد در بارسا بمانم

دنی آلوس پس از مدت ها کشمکش و در حالیکه تصور می شد از بارسا جدا خواهد شد، در نهایت به ماندن و تمدید قرارداد با بارسلونا رضایت داد.


به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش، آلوس پس از دریافت آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران بارسلونا، در نشستی خبری واکنش بسیار تندی از خود نشان داد و مدیران باشگاه را به قدرنشناسی متهم کرد. با این حال روز گذشته او قراردادش را دو ساله با بارسلونا تمدید کرد.

این مدافع راست برزیلی که در نشستی خبری شرکت کرده بود گفت:" از روند مذاکرات تمدید قرارداد راضی نبودم. احساس می کردم احترام لازم به من گذاشته نمی شود. در جشن قهرمانی هم گفته بودم که جایی می روم که دوستم داشته باشند. برخی مقاطع احساس می کردم که در بارسلونا کسی به من علاقه ندارد.در بارسا هرگاه اوضاع خوب پیش می رفت از سوی مدیران یادی از من نمی شد اما وقتی اوضاع بد می شد، همه روی من زوم می کردند.
همه چیز برای خروج من از بارسلونا مهیا بود اما در نهایت تصمیم گرفتم این کار را انجام ندهم. گفته بودم که نه ماندنم و نه جدائیم، بخاطر پول نخواهد بود. در نهایت به ندای قلبم گوش دادم و در تیم محبوبم ماندم.وقتی در جشن قهرمانی، فریادها و تشویق های هواداران را شنیدم، تصمیمم برای ماندن قطعی شد. "

آلوس در مورد نقش مسی در این تصمیم گیری گفت:" روز جشن قهرمانی، مسی با من در مورد آینده صحبت کرد و از من خواست که بارسلونا را ترک نکنم. او به من گفت که کدام باشگاه بهتر از بارسلونا را می توانی پیدا کنی؟ لئو مرا متقاعد کرد که بخاطر علاقه ام به بارسا، قراردادم را تمدید کنم.همین گفتگو را یک سال پیش من با خود او داشتم. زمانیکه او در مورد جدایی از بارسا صحبت می کرد."

آلوس در مورد آمدن الکس ویدال به بارسلونا گفت:" ویدال بازیکن خوب و باکیفیتی است. من از این موضوع ناراحت نیستم. اتفاقا هر چقدر رقابت سنگین تر باشد، انگیزه های من نیز بیشتر خواهد شد. اینکه حضور در ترکیب ثابت مشکل تر شود، اتفاق مثبتی است و باعث قدرتمندتر شدن تیم خواهد شد."

آلوس در مورد اشاره پیکه در جشن قهرمانی بارسا به حضور کوین رولدن خواننده کلمبیایی در جشن تولد رونالدو و بیرون دادن عکس های جشن، برای کنایه زدن به رئال مادرید گفت:"حیف شد که رولدن در جشن قهرمانی ما حضور نداشت تا برای ما چند آهنگ بخواند. این تنها یک شوخی از جانب پیکه بود و اهمیت چندانی نداشت و نباید بدان پرداخته شود. فکر نمی کنم اوجگیری ما و افت رئال از همان شب شروع شده باشد. آن اتفاق تنها کمی به ما کمک کرد."
  • محمد حسینی

فوتبال

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی