خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ق.ظ

تساوی آرژانتین و پاراگوئه در دقایق پایانی

دو تیم آرژاتین و پاراگوئه، دقایقی پیش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آرژانتین تا لحظات پایانی از حریف خود یپش بود، پاراگوئه توسط لوکاس باریوس به گل رسید تا در اولین گام، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را متوقف کند.
آرژانتین بازی را در نیمه اول بسیار خوب شروع کرد و کاملا بر بازی مسلط بود و در دقیقه 29 توسط سرخیو آگوئرو، به اولین گل خود رسید. طولی نکشید که لیونل مسی نیز از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل رساند. آبی سلسته فرصت این را داشت که در نیمه اول، فشار حملات خود را حفظ کرده و به گل‌های بیشتری برسد ولی آنها موفق به انجام این کار نشدند.

نیمه ی دوم، روند بازی تغییر کرد و این پاراگوئه بود که کم کم به بازی برگشت تا در دقیقه 60، موفق به گلزنی توسط هائدو والدز شد. پاس کاری زیبای بازیکنان و شوت فوق‌العاده ی والدس باعث شد تا اختلاف به حداقل برسد. با این وجود، مارتینو دست به تعویض‌های هجومی زد و هیگواین و ته‌وز را به میدان فرستاد ولی این تعویض‌ها هم نتوانست تاثیری در روند حملات آرژانتین ایجاد کند تا اینکه در دقیقه 90، باریوس موفق شد گل دوم پاراگوئه را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.
بدین ترتیب آرژانتین که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، گام اول خود را لغزان برداشت و کار خود را در دیگر دیدارهایش سخت کرد.
  • محمد حسینی

آراژانتین

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی